Nowe kolory matowych szminek od Golden Rose

Troszkę mnie tutaj nie było, prawda? 3 miesiące nieobecności spowodowanej wieloma rzeczami bardzo szybko minęły, usprawiedliwiać się nie ma co, bo robiłam to wielokrotnie. Staram się powoli wracać do rzeczy, które sprawiają mi przyjemność i które kocham i mam nadzieję, że mój plan wypali. 
Zaczniemy powoli i spokojnie. 
Jak może pamiętacie jestem wielką fanką matowych szminek. Moja kolekcja składa się tylko z nich, a powiększyła się ona ostatnio o kilka ciekawych egzemplarzy, które będę chciała Wam zaprezentować. 


Golden Rose wydając matowe szminki do ust w płynie z serii Longstay podbiło wiele serc kobiecych, w tym moje. Zaczęłam od numeru 10 i jest mój ukochany kolor, nie zamieniłabym go na żaden inny. Potem stopniowo dokupywałam kolejne odcienie. Ze względu na to, że gama kolorystyczna została ostatnio powiększona już do 26, do mojej kolekcji trafiły kolejne. 


Do serii Longstay dołączyło aż 8 nowych odcieni, które są po prostu przepiękne. Większość z nich została utrzymana w brązowej czy też neutralnej tonacji więc jak tylko je zobaczyłam wiedziałam, że będą moje. I tak nr 22 i 23 stały się moją własnością. 23 ma potencjał by stać się dobrym zastępcą dla nr 10, choć jest on niego odrobinę ciemniejszy, ale posiada równie szary oraz zimny odcień.


Jeśli chcecie zapoznać się z całą gamą kolorystyczną to zapraszam tutaj - KLIK


Kocham te szminki za wszystko - trwałość, konsystencje, kolory, formułę.  Sztuka kosztuje około 20 zł, więc jak na taką jakoś wydaje mi się że cena nie jest wygórowana. 

Jakie są Wasze ulubione odcienie? 

25 komentarzy:

  1. Uwielbiam te pomadki! Na razie mam tylko 2 kolorki, ale coś czuję, że więcej do mnie trafi :D Te nowe kolorki są troszkę zbytn neutralne żeby kupić je wszystkie, ale na któryś pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zaczęło się od jednego, cóż kolekcja się rozrosła :D.

      Usuń
  2. Mam, ale zdecydowanie bardziej wolę te w kredce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie te w kredce były za mało matowe, ale również je posiadam i chwalę za niektóre właściwości :).

      Usuń
  3. Ja lubie kolor 5 a aktualnie moim faworytem jest kolor 21. Ogólnie jakość pomadek jest dla mnie świetna patrząc na cenę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te matowe pomadki, ale niestety nowe odcienie zupełnie do mnie nie przemawiaja - mam wrażenie, że są takie typowo jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie tak można powiedzieć, ja mogę nosić tylko takie kolory więc jestem bardzo zadowolona :).

      Usuń
  5. to nie moja kolorystyka, zdecydowanie wolę odcienie różu i czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pomadki są super! Mam kolor 03 i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka, a wczoraj zamówiłam sobie jeszcze 23 i 24 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam ani jednego odcienia tej pomadki, muszę w końcu kupić chociażby jakąś czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne odcienie - lubię mieć tak pomalowane usta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne kolorki, muszę sobie zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem pierwszy raz na blogu, ale po nazwie spodziewałabym się raczej recenzji i zdjęć poszczególnych kolorów wraz z numerkami.. ten wpis jak dla mnie nie ma żadnego sensu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jakich kolorów są to swatche?

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.