Max Factor | Kohl Pencil, kredka do oczu, nr 090 - Natural Glaze

Kiedyś usłyszałam stwierdzenie, że każda kobieta powinna posiadać w swojej kolekcji kosmetycznej czarną kredkę. Nie zgodzę się z tym, ponieważ uważam że to miejsce powinna mieć kredka biała lub beżowa do nanoszenia na linię wodną oka czy wyrysowania łuku brwiowego, a nawet zaznaczenia kącika oka. Ciężko jest jednak znaleźć dobrą kredkę w takim odcieniu. Czy ta z Max Factor zasługuje na miano wartej zakupu? 


Moja kolekcja białych oraz beżowych kredek jest dość spora, wiele produktów przetestowałam, aby znaleźć tą którą będę mogła z czystym sumieniem polecić. Te, które na linię wodną, w celu powiększenia oka, odświeżenia spojrzenia się nie nadają, zużywam do wyczyszczenia okolicy pod łukiem brwiowym, bo akurat do tego sprawdza się większość z nich. 

Natural Glaze polecało mi wiele dziewczyn, i zakupiłam ją na promocji w Rossmannie -49% (chyba, że ktoś posiadał kartę stałego klienta to rabat był większy), ponieważ w regularnej cenie kosztuje ona 35 zł. W drogeriach internetowych można ją dorwać za 15-16 zł, więc zupełnie nie opłaca się jej kupować w cenie rynkowej, którą proponują drogerie. 


Bardzo podoba mi się jej naturalny odcień, który pięknie prezentuje się na linii wodnej oka i wykonuje swoje zdanie w 100%. Dobre nasycona kolorem i odpowiednio miękka, jest bardzo łatwa w obsłudze. Utrzymuje się nienaruszona dobre kilka godzin, a potem wymaga drobnej poprawki, ponieważ pojawiają się delikatne prześwity, ale jest na tyle trwała że jej resztki można zauważyć nawet po 12 godzinach noszenia. 


Standardowa kredka, która wymaga naostrzenia od czasu do czasu. Ze względu na to, że nie jest za miękka nie zużywa się zbyt szybko, więc jest bardzo wydajna. 

I tak mogę z czystym sumieniem napisać, że mogę tą kredkę polecić bo na pewno nie kupię już żadnej innej. 

4 komentarze:

  1. Ja tej kredki też do ust czasem używam :)
    lukaszmakeup

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją, szkoda, że trzeba ją temperować :P

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, ja już zapomniałam, że mam linię wodną. a taka jasna kredka na pewno powiększa optycznie oko

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.