BeGlossy | Czerwiec 2017 - Moc Niespodzianek

Przedwczoraj po powrocie z pracy, czekała na mnie niespodzianka w postaci czerwcowego pudełka BeGlossy. Zakupiłam to pudełko na próbę, ale myślę że jak przy Liferii w lipcu zdecyduję się na 3 miesięczną subskrypcję.
Wiem, że do dziewczyn trafiały różne wersje tego pudełka, trochę rozszerzone. Moje zapewne przez jednomiesięczną subskrypcję zostało wyposażone tylko w jeden prezent i standardowe produkty. 
Po otwarciu box'a ukazała się oczywiście kartka prezentująca wszystkie produkty, oraz materiały promocyjne. 


Enilome, Maseczka oczyszczająca z glinką lub intensywnie nawilżająca
Cena: 50 ml | 11,99
Wypróbuj na własnej skórze jedną z masek marki Enilome! Maseczka oczyszczająca dzięki zawartości glinki śródziemnomorskiej stymuluje dotlenienie, intensywnie oczyszcza i delikatnie matuje skórę. 



Jest to produkt pełnowymiarowy, przy czym można było trafić na jedną z dwóch a mi się trafiła oczyszczająca, z czego się bardzo cieszę. Widziałam też że dziewczyny w swoich pudełkach otrzymywały chusteczki z tej firmy. 

Catrice, Mascara Glam & Doll False Lashes
Cena:
16,99 | 9,5 ml
Dzięki tej maskarze uzyskasz efekt intensywnego podkreślenia rzęs. Jej głęboko czarna formuła zwielokrotnia rzęsy dla uzyskania efektu sztucznych rzęs. Podkręcona silikonowa szczoteczka uchwyci każdą rzęsę i delikatnie ją uniesie, zapewniając jednocześnie rozdzielenie bez sklejania i grudek. 



Kolejny produkt pełnowymiarowy i moja kolejna mascara z pudełka. Takich produktów nigdy nie za wiele, choć wiem że na razie jej nie otworze dopóki nie wykończę pozostałych, gdyż nie chcę aby się zmarnowała. 

Biolaven, Szampon do włosów
Cena:
18,08 | 300 ml 
Wzmacniająco-wygładzający szampon delikatnie oczyści Twoje włosy, nie podrażniając nawet najbardziej wrażliwej skóry głowy. Zawiera olejek eteryczny z lawendy, symbol Prowansji, znany z odświeżających i wzmacniających właściwości. 


Znów pełnowymiarowe opakowanie. Nigdy nie miałam nic z tej marki, więc z wielką chęcią ten produkt przetestuję, a potem napiszę parę słów. 

Aussie, Odżywka do włosów Miracle Nourish
Cena:
21,99 | 250 ml 
Jak dobrze być dopieszczanym przez Aussie! Mieszkanka z Blue Mountain to bajeczna kompozycja korzystnie oddziałujących na włosy ekstraktów eukaliptusa. Unikalna, dobroczynna formuła odżywia, chroni oraz sprawia, że Twoje włosy są sprężyste i mocne, a ich końcówki się nie rozdwajają. 


Ostatni z kosmetyków pełnowymiarowych. Zużyję go z przyjemnością, bo wcześniejsze odżywki Aussie sprawdziły się u mnie świetnie. 

O'Herbal, Balsam do cała Mini
Cena:
4,99 | 75 ml
Receptura balsamu jest nierozłącznie związana z naturą. Najważniejsze w niej są cenne składniki naturalnego pochodzenia, które wspierają zdrowy wygląd skóry. Balsam pielęgnuje i odżywia skórę, wzmacnia jej barierę ochronną. 



Z pięciu wersji, które znalazły się w pudełkach otrzymałam orzeźwiającą. Wielokrotnie pisałam że moje ciało balsamów nie toleruje, ale włożę tego malucha do swojej szafki w pracy i zużyję do rąk, więc się nie zmarnuje. 

Ostatnim produktem jest prezent w postaci próbki zapachu wody toaletowej Playboy Play it Wild. 

Wartość pudełka bez prezentu to 73,96 zł. Mnie osobiście jego zawartość zadowala, gdyż wszystkie produkty mi się przydadzą i na pewno je zużyję.
A Wy zadowoleni ze swoich pudełek? 

16 komentarzy:

  1. Niezłe to pudełko moim zdaniem praktycze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię produkty Biolaven. Akurat szamponu nie znam ale chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy o nich nic nie miałam ale może się przekonam :).

      Usuń
  3. Ta mascara Catrice jest całkiem fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kosmetyk Enilome wygląda interesująco, na apteczny, opakowanie wzbudza moją ciekawość. A jest bardzo tani. Fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie interesuje ta maseczka. Zobaczymy co zrobi ze skórą.

      Usuń
  5. Szkoda, że nie pokazałaś szczoteczki tej mascary :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż nie chciałam jej otwierać, przyjdzie na nią czas i na recenzję.

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.