Ulubieńcy | Styczeń 2017

Czy tylko ja mam wrażenie że niedawno był Sylwester a już kończy się styczeń? Nie pozostaje mi nic innego jak tylko napisać kolejne podsumowanie, w którym standardowo rozpoczniemy od ulubieńców. 



Muszę rozpocząć od swojego wielkiego ulubieńca pielęgnacyjnego w postaci maseczek w płacie. Niedawno dotarła do mnie nowa dostawa do testowania z czego się niezmiernie cieszę. Zapewne zostaną ze mną przez długie miesiące i będę ulubieńcami nie tylko stycznia. 

W styczniu najczęściej na moich ustach można było zobaczyć matową pomadkę Longstay Liquid Matte Lipstic w numerze 13. Stała się moją idealną szminką, pasującą do każdego makijażu jaki na sobie wykonuję. Po za tym całą ową serię uwielbiam za trwałość. Będąc szczerą to chętnie przygarnę kolejne kolory, ale na to przyjdzie czas. 



Miałam troszkę zagwostkę co wybrać z kolorówki (oprócz szminki) do ulubieńców stycznia, aby nie powtórzyło się z zestawiania faworytów rocznych. Wówczas w moje ręce wpadła paleta cieni od Wibo - Natural Eyeshadow Palette, która posiada piękne odcienie nie tylko matowe, choć to właśnie te najbardziej mnie kusiły. Używam jej najczęściej do wykonania swojego makijażu dziennego, ponieważ błyszczących cieni zazwyczaj unikam, a te w dodatku odrobinkę się osypują. 



W końcu po wielu przymiarkach zaczęłam bawić się w konturowanie na mokro. Od samego początku towarzyszy mi w tej kwestii czwórka kremowych podkładów od Kobo i dlatego pojawia się w zestawieniu, aczkolwiek nie jest to produkt idealny o czym na pewno wspomnę w szerszej recenzji. 

11 komentarzy :

  1. Nie tylko tobie tak szybko leci czas,haha. TA szminka z gr to cudo,takie kolory ( choc sie nie maluje) kocham najbbardziej!
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kobo mam i bardzo sobie chwalę! ;)
    pozdrawiam i zapraszam https://tysiatestuje.blogspot.com/2017/01/56-makijazowelove-moj-makijaz-krok-po.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tych kosmetyków, ale bardzo polubiłam ostatnio kosmetyki marki KOBO. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę wypróbować pomadki w płynie GR ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletę znam i uważam ją za przeciętną, ale nie najgorszą.
    Muszę wreszcie spróbować maseczek z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą paletke i jest całkiem okej pod względem kolorystycznym jednak cieie nie śa zbyt trwałe :(
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny produkt od Kobo. Jak zresztą większość artykułów tej marki.

    OdpowiedzUsuń

Kosmetyczna Obsesja © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka