Golden Rose | Longstay Liquid Matte Lipstick nr 13

Mimo że do mody znów powracają usta z połyskiem, ja pozostanę przy swoich ukochanych matach. Jakiś czas temu Golden Rose wydało nowe odcienie, uzupełniające fenomenalną serię matowych szminek Longstay Liquid Matte. Typowej recenzji w dzisiejszym pośnie nie napiszę, gdyż te pomadki już zostały przeze mnie zrecenzowane, ale chciałam zaprezentować Wam odcień nr 13. 


Poprzez nowe kolory seria Longstay została uzupełniona o ciekawe naturalne odcienie. Jak już wspomniałam dla siebie wybrałam odcień 13, który stał się moim ideałem na dzień ale nie tylko gdyż jest to kolor w którym czuję się wręcz perfekcyjnie. Dodając do tego fakt, że potrafi się u mnie utrzymać w nienaruszonym stanie przez 5 godzin sprawia, że moja miłość do tych kosmetyków rośnie jeszcze bardziej. Nr 13 jest świetnym odpowiednikiem bardzo już słynnej welurowej matowej pomadki Celebrity Skin od Jeffree Star, na których przyznam się szczerze chciałabym kiedyś położyć swoje łapska. 


Dzięki tym szminkom nauczyłam się nosić pomalowane usta, zaczęłam lubić wygląd swoich ust gdy są pomalowane. Teraz nie wyobrażam sobie bez tego elementu swojego makijażu. 


A jakie są Wasze ulubione matowe pomadki? 

16 komentarzy :

  1. odcień 13 jest cudny, chyba mam ten sam kolor ale kredki golden rose. lubię ich produkty do ust

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor:) ja mam odcień 04

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny ten odcień :) Nie miałam jeszcze tych pomadek, czas wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę przeraża mnie ten róż :D Ja osobiście wolę ich wersje w kredce - mam wrażenie, że ładniej się ścierają i na moich ustach dłużej się trzymają. No i wygodniej się je nakłada :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie jadę do GR, ale tam wiecznie nie ma 13..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także uwielbiam matowe szminki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam matowe pomadki Golden Rose w sztyfcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam żadnej płynnej pomadki z Golden Rose, ale ciągle na jakąś poluję ;)

    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń

Kosmetyczna Obsesja © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka