Życie jest przewrotne!

13:45
Zapewne niektórzy z Was pomyśleli że zrezygnowałam, że porzuciłam Kosmetyczną Obsesję. Nie, nie zrobiłam tego. Staram się od zawsze łączyć trzy swoje główne priorytety - pracę, studia oraz bloga, niestety te dwie pierwsze rzeczy wzięły górę nad wszystkim innym i to im musiałam poświęcić najwięcej czasu. 

Gdy tylko skończył się sezon letni, czułam w kościach że coś się szykuje. Miałam rację, gdyż zostałam zmuszona zmienić pracę, dorosnąć jeszcze bardziej i wstąpić na ścieżkę naprawdę dorosłej kobiety, która pozostawiona została sama sobie. Sprostać temu zadaniu łatwo nie jest, ale staram się i codziennie jest coraz lepiej. 
Piąty rok studiów w pełni, zbliża się sesja, w sumie moja ostatnia a połączyć to z pisaniem pracy magisterskiej oraz pracą na pełen etat wypełnia moje dni, tygodnie, ostatnie miesiące. Dlatego tak ucichłam, ale o Kosmetycznej nie zapominam, nigdy nie zapomnę. 

Na razie nie mam czasu aby do bloga przysiąść, by zaplanować kolejne recenzje, ale w momencie gdy nie będę już miała ruchomego grafiku, który potrafi zmienić się z godziny na godzinę to wiecie, że na pewno to uczynię. Chcę najpierw poukładać swoje życie prywatne oraz zawodowe, do którego wliczam także studia. 

Mimo wszystko, na pewno nie zniknę. 

4 komentarze:

  1. rozumiem Cię, ja dziś miałam swój pierwszy dzień w nowej pracy i też będę miała mniej czasu na bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na wszystkich plaszczyznach :*

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.