TOP POST | PAŹDZIERNIK 2016

08:30
Do tej pory nie udało mi się wrócić do bardzo regularnego pisania, choć dla mnie wielkim plusem i tak jest sam fakt, że te artykuły się pojawiają. Z moim wolnym czasem, aby usiąść i cokolwiek na spokojnie napisać jest bardzo słabo, ale naprawdę się staram. Kończąc podsumowanie miesiąca października, przyjrzymy się które posty były najlepsze. 




Każda z nas ma swoje podejście do makijażu, w tym poście mogliście poczytać o moim. Jak widać spodobał Wam się najbardziej. 



Ta odbywająca się dwa razy w roku akcja budzi wiele emocji. Mi do tej pory udawało się kupować z rozsądkiem i mam wrażenie, że jest tak i tym razem. 



Usta to ostatnimi czasy jedna z moich słabości. Matowe pomadki kocham kupować i pewnie jeszcze nie jedna recenzja ich się pojawi. 



Kosmetyki kupowane z Aliexpress potrafią wzbudzić wiele kontrowersji. Sama postanowiłam zaryzykować kupując kilka produktów. W tym przypadku trafiłam bardzo dobrze. 

5 komentarzy:

  1. ja tam polubilam sie z kosmetykami z aliexpress.. poki co nie zaluje :) krem z tej strony jest moim ulubionym

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę na pomadkę Golden Rose ale nigdzie nie mogę na nie trafić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam jedynie 3-4 kosmetyki z ali. I póki też co jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę poczytać o Banana Powder , ten post chyba ominęłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rozważam kupno Andrei więc chyba tylko Alie mi zostaje ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.