NOWOŚCI | WRZESIEŃ 2016

Zdaję sobie sprawę, że jest już październik, ale uświadomiłam sobie, że zaczęłam już używać nowych produktów, o których nie wspomniałam na blogu. Pojawia się, więc ten post, z nowościami, z tym, co na pewno będzie miała swoje 5 minut na stronie. 


Marka Catrice ostatnio zaskakuje. Nowa, jesienna kolekcja jest już dostępna i można na nią polować. Sama udałam się do drogerii, kupując trzy produkty właśnie z tej serii. Przede wszystkim stałam się posiadaczką podkładu HD Liquid Coverage, o którym zdążyło już zrobić się głośno. Używam już go od jakiegoś czasu, mogę w tym momencie śmiało napisać, że jestem zaskoczona oraz zachwycona jednocześnie.
Do mojego koszyka trafiły także dwa limitowane produkty z kolekcji jesiennej - Sculpting Powder Palette w odcieniu CO2 Almond Architect, która od pierwszego spojrzenia zachwyciła mnie doborem kolorystycznym oraz Strobing Duo Highligter, bo nie byłabym sobą gdybym nie kupiła kolejnego rozświetlacza.  



Jestem posiadaczką bardzo uporczywych, zadzierających się skórek przy paznokciach. Praca, jaką wykonuję również tą sprawę utrudnia, więc postanowiłam zacząć zwracać na to większą uwagę. Jako że od dłuższego czasu noszę hybrydy Indigo i moja manikiurzystka zawsze na sam koniec wciera ich oliwkę w skórki, zakupiłam jedną z nich z nadzieją, że odrobinę będę mogła ten problem zniwelować. 


Na sam koniec przedstawiam dwa produkty L’Oréal, czyli Ideal Glow - rozświetlający tonik oczyszczający, który stał się kolejnym produktem wspomagającym kurację kwasem glikolowym oraz maskarę Telescopic Clean Definition, zakupioną za namową jednej z moich serdecznych koleżanek. 

Tak oto prezentują się moje skromne nowości. Oby wszystko się sprawdziło. 

14 komentarzy:

  1. Nie mogę natrafić na ten podkład Catrice a jestem go mega ciekawa :) to trio do konturowania tez mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten rozświetlający tonik wydaje się być interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten podkłąd jest ciągle wysprzedawany :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się skusiłam na ten podkład;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten podład ciągle jest wyprzedawany :(

    OdpowiedzUsuń
  6. mam kilka oliwek indigo i ich primery, nie używałam jeszcze ich hybryd

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chcę wypróbować ten podkład ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mnie ciekawi podkład HD Liquid Coverage :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe nowości :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super nowości ten podkład i paletka do konturowania bardzo mi się podoba :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej zaciekawił mnie ten tonik, nie słyszałam o nim wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.