NOWOŚCI | PAŹDZIERNIK 2016

W tym poście nowości pojawi się stosunkowo niewiele, ponieważ większość z nim już przedstawiłam w artykule dotyczącym łupów z jesiennej akcji Rossmanna -49% na kolorówkę - jeśli jesteście zainteresowani to odsyłam TU. Dziś zaś w paru słowach przedstawię to co pojawiło się u mnie poza tamtymi zakupami. 


Skończył się mój ukochany krem na noc z Vianek i przyznam szczerze, że nie chciałam kupować kolejnego opakowania. Jednakże pojawił się problem, gdyż nie wiedziałam zupełnie co mam zakupić jako zastępstwo. Ostatecznie wpadałam na pomysł wypróbowania Cethapil DA Ultra i tak tez się stało. 

Kylie Jenner podbiła świat swoimi Lip Kit'ami i można było się spodziewać, że u nas prędzej czy później powstaną jakieś odwzorowania tego projektu. I tak niedawno na rynek zostały wprowadzone K Lips od Lovely. Upolowałam dwa kolory Milky Brown i Neutral Beauty co chyba nikogo nie zdziwi, ze względu na kolorystykę. 

I na tym przyjdzie mi zakończyć, bo nic innego nie mam. 

25 komentarzy:

  1. Widziałam właśnie te pomadki, ciekawa jestem jak się będą sprawdzać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż po pierwszych testach są naprawdę obiecujące :D.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Postaram się aby recenzja pojawiła się jak najszybciej :).

      Usuń
  3. jestem bardzo ciekawa tych pomadek, chyba je kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś byłam zakochana w kosmetykach Cethapil . używałam emulsje do mycia i balsamy do twarzy, super nawilżają, teraz sięgam po produkty przeciw zmarszczkowe . fajne nowości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam te kosmetyki jedynie ze słyszenia, więc trzeba je poznać w końcu.

      Usuń
  5. Bardzo jestem ciekawa tych pomadek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo krem wyglada fajnie, moze tez sie skusze bo slabo z kremami u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również skusiłam się na K'Lips ;) Wybrałam odcień nr 2 czyli Pink Poison :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe jak te pomadki się spiszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa tych lip kitów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakupy, mam nadzieję że kiedyś też uda kupić mi się tak mało :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Te pomadki z Lovely ostatnio robią furorę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam również https://obokdrogimej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam straszną ochotę na te pomadki z Lovely :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Poluje na K Lips i bardzo ciężko je dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  15. K Lips robią ostatnio furorę na blogach :P

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.