Co upolowałam na promocji -49% w Rossmannie?

Zaczął się nowy rok akademicki, który dla mnie jest ostatnim a ten pierwszy tydzień zawsze charakteryzuje się nieprzewidywalnością zdarzeń. Nie miałam czasu po prostu usiąść w ostatnim tygodniu do pisania, ale już nadrabiam. Tydzień przywitamy sobie z kosmetykami upolowanymi przeze mnie na drugiej w tym roku promocji -49% na kolorówkę w Rossmannie. 


Nie poszalałam, z resztą jak zwykle. Postanowiłam standardowo podejść do promocji z rozwagą i zakupić tylko to, co rzeczywiście mi się przyda. Plan spełniłam w 100%. Będziecie mogli zauważyć, że moje łupy zdominowały dwie marki L'Oreal i Wibo, z jednym małym wyjątkiem. 

Z polskiej marki Wibo, która ostatnio bardzo mnie pozytywnie zaskakuje upolowałam trzy produkty. Przede wszystkim wielce wyczekiwania przeze mnie nowość Strobing Make-Up Shimmers Kit za którą chodziłam tak długo, aż jej nie upolowałam gdyż nie wszystkie Rossmann'y miały ją w asortymencie.
Do zakupu palety cieni z tej marki długo się przymierzałam i nie wiedziałam, którą wybrać. Ostatecznie wybrałam Neutral Eyeshadow Palette gdyż uznałam, że lepiej pasuje do mnie kolorystycznie. 



L'Oreal to mało przeze mnie odkryta marka, więc z chęcią testuję nowe produkty od nich, choć są w regularnych cenach kosztowne. Promocja była, zatem dobrą opcją by zaopatrzyć się w Brow Artist Plumber w odcieniu Light oraz korektor True Match o numerze 1. 

Wyjątkiem, o którym wspomniałam na samym początku jest konturówka do ust z Lovely Perfect Line w numerze 1. Bardzo długo nie mogłam jej upolować, nawet w regularnej cenie, więc cieszy mnie fakt, iż do mnie trafiła. 

Tak prezentują się moje łupy. A jak Wasze?

33 komentarze:

  1. Ta paleta Wibo fajnie wygląda :) Ja nic nie upolowałam tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dobór kolorystyczny jest bardzo ciekawy :).

      Usuń
  2. Ja skusiłam się tylko na lakier do paznokci. Nic poza tym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta paletka Wibo mnie kusiła , jak oceniasz te roswietlacze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę jedno słowo o rozświetlaczach: MIOODZIO! :D

      Usuń
  4. Nie widziałam w swoim Rossmannie tej paletki z Wibo, może była już wykupiona.
    U mnie skromnie, tzn. puder Fixing Powder i tusz Miss Sporty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żeby wszystko upolować robiłam chyba dwa lub trzy podejścia :D.

      Usuń
  5. Myślałam nad tą paletą z Wibo ale jednak się wstrzymałam bo rzadko maluje się cieniami i te co mam w domu to już i tak dużo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ostatnio cienie to też rzadkość ale kolorystyka zdecydowanie moja, więc myślę że się przyda :).

      Usuń
  6. Nie skusiłam się jednak na nic.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowa paletka rozświetlaczy z Wibo jest cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już się nie załapałam na tą paletkę do stro;/

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie bardzo skromnie - kupiłam tylko 3 kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powtórzę to co wyżej - umiar jest również bardzo ważny :).

      Usuń
  10. U mnie bardzo skromnie - kupiłam tylko 3 kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też to są moje odcienie palet :)Z promocjami to jest u mnie ciężko, kiedy się one zaczynają, to mam wszystko i nic mi nie potrzeba, kiedy ich nie ma-sporo brakuje i trzeba kupić... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Może moje recenzję Cię skuszą do kupna ;).

      Usuń
  13. śliczne palety, ja nie kupiłam żadnej kolorówki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tym razem sobie odpuściłam :P Za dużo zapasów mam do zużycia :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Super jest ta paletka z Wibo :)
    Ja tym razem skusiłam się tylko na szminkę z Eveline, pomadkę matową do ust Lovely oraz standardową odżywkę do paznokci z Wibo ;) musze przyznać, że też baaardzo lubię tę ostatnią markę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak sprawdzą się u Ciebie zakupione kosmetyki. :)

      Usuń
  16. Paletka cieni mnie kusi, na tej promocji jej nie zakupiłam, ale postawiłam sobie już ją na celowniku w razie ponownej promocji na wiosnę :) Czekam na recenzję paletki rozświetlaczy

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta paletka cieni już od jakiegoś czasu za mną chodzi kiedyś się na nią skuszę :*
    Mam też tą konturówkę ma śliczny kolorek :D
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.