3 kosmetyki, bez których nie wyobrażam sobie swojego makijażu

Każda z nas ma swoje ulubione kosmetyki, swoje ulubione partie które chce podkreślać. Dlatego dziś prezentuje Was trzy kosmetyki bez których nie wyobrażam sobie swojego makijażu codziennego.


1. Rozświetlacz 

Mój pierwszy wybór raczej nikogo nie powinien zdziwić. Uwielbiam, ubóstwiam rozświetlacze szczególne te o złotych czy szampańskim odcieniu. Używam ich do każdego swojego makijażu, niezależnie od pory roku. To wszystko przełożyło się także na fakt, że najlepiej czuję się w rozświetlonym makijażu. A to, że posiadam cerę mieszaną całkowicie mi nie przeszkadza. 

2. Bronzer/puder ocieplający twarz 

Po wielu próbach zauważyłam ze moja twarz wygląda najlepiej gdy jest delikatnie ocieplona a potem wykonturowana. Nie muszę mieć wówczas różu na policzkach, gdyż to wystarcza. Oczywiście wszystko z umiarem, aby wyglądało to naturalnie oraz świeżo. 

3. Tusz do rzęs 

Dopiero niedawno zdałam sobie sprawę z tego, że nie muszę mieć wycieniowanego oka, aby wyglądało dobrze. Wystarczą dobrze wytuszowane rzęsy i ewentualnie beżowa czy biała kredka na linii wodnej. Obecnie najczęściej tak robię i czuję się tak naprawdę dobrze. 

W tym zestawieniu wymieniłabym jeszcze korektor, który uznaję z jeden z niezbędników, w dodatku większy niż podkład. Jednakże jak trzy kosmetyki, to trzy.
Czekam na wasze top 3 w komentarzach. 

41 komentarzy:

  1. Tusz do rzęs to u mnie obowiązek, ale do tej listy dorzuciłabym jeszcze pomadkę do ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez pomadki potrafię się obejść, czasami wystarczy mi po prostu balsam do ust.

      Usuń
  2. Tez nie wyobrażam sobie makijażu bez bronzera i tuszu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem BB, tusz do rzęs i róż, chociaż w moim codziennym makijażu nie może zabraknąć też rozświetlacza, pudru i cienia/tuszu do brwi ;) takie moje minimum to właśnie 6 kosmetyków, czyli jeszcze raz tyle :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnimi czasy ze względu na braki czasowe musiałam ograniczyć swój makijaż do minimum, co spodobało mi się więc te rzeczy całkowicie mi wystarczają.

      Usuń
  4. Wciąż szukam idealnego bronzera za to rozświetlacz i tusz już maa obydwa z wibo i lovely

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie na rynku można znaleźć mnóstwo dobrych bronzerów, więc na pewno coś dla siebie znajdziesz.

      Usuń
  5. Ja nie wyobrażam sobie makijażu bez podkładu, bo mam problem z trądzikiem ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam problem z trądzikiem ale po latach się z nim dogadałam ;).

      Usuń
  6. U mnie na pierwszym miejscu jest dobrze kryjący korektor, później tusz do rzęs, a na końcu albo puder matujący albo pomadka... Sama nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie Tu do rzęs jest w pierwszej kolejności. Mogę nie wykonać pełnego makijażu, lecz pięknie podkreślone rzęsy to dla mnie obowiązek :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. tusz do rzęs to podstawa, też uwielbiam rozświetlacze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozświetlacze to zdecydowanie moja obsesja! :D

      Usuń
  9. U mnie to tusz, puder i rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rozświetlacz też ubóstwiam, ale ja nie wyobrażam sobie makijażu bez tuszu do rzęs, z resztą wszystkie kosmetyki do twarzy kocham :D ;P
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozświetlacza nie używam praktycznie wcale.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mogę żyć bez rozświetlacza i bronzera, u mnie najważniejszy jest podkład, puder, tusz do rzęs i coś do brwi, bez brwi nie wychodzę z domu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brwi sumie też u mnie wystepują ale z czegoś musiałam zrezygnować w tym zestawianiu :).

      Usuń
  13. myślę, że tusz, pomadka i puder. ;) do rozświetlaczy i bronzerów jeszcze nie dotarłam, ale powoli się do nich przekonuję. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonasz się z czasem, na wszystko przyjdzie czas :).

      Usuń
  14. Moim kosmetyki em bez którego tnie mogeceie obejść jest rozswietlacz. Może nie być broń zera, różu ale rozswietlacz musi być. Lubie gdy moja twarz jest ładnie i delikatnie a czasami nawet mocniej rozswietlona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tusz musi być u mnie:) i pomadka lubię podkreślać usta.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie makijaż to przede wszystkim brwi i rzesy... mam je z natury jasne, więc wiadomo jak jest...

    OdpowiedzUsuń
  17. W mojej topowej trójce znalazłby się podkład, tusz do rzęs i cień do brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie jest to tylko tusz do rzęs. Bez pozostałych kosmetyków jestem w stanie się obejść :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie byłby to podkład, bronzer i tusz bądź cienie. Aczkolwiek ciężko mi wybrać tylko 3 produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  20. jeśli chodzi o mnie, to zgadzamy się z tuszem :) Poza tym musi być podkład i puder :) choć bronzer także na ogół mi się przydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też uwielbiam rozświetlacze lubię ciepłe odcienie :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.