Wyjaśniam!

11:29
Te parę słów nakreślę dla Was na szybko, za co już przepraszam. Okres wakacyjny był bardzo sprawy w kwestii mojego blogowania, całkowicie pochłonęła mnie praca, a wcześniej sesja. W momencie zrobiło się jeszcze gorzej, ponieważ nie dość że łączę pracę i naukę na zbliżający się egzamin, to rozpoczęłam również obowiązkową praktykę. To musicie mi wybaczyć. Mam nadzieję, że wrzesień to ostatni tak słaby miesiąc i powrócimy do regularnych postów w październiku.
Co więcej zaczęłam zbierać kosmetyki i rzeczy, które naprawdę mogą Was zainteresować. 

Poczekajcie na mnie! Niedługo wracam na stałe!
W tym czasie zaś zajrzyjcie od czasu do czasu na Instagram, tam się coś pojawia. 

6 komentarzy:

  1. Ja chętnie poczekam:) i jestem ciekawa tych nowości.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie do przeczytania niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie jesień też będzie czasem odpoczynku, czekamy na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Insta nie mam, czekam na regularne posty w październiku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na październikowe posty i życzę tego, abyś szybko dała radę uporządkować ważne sprawy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.