Rossmann | Promocja -49% na kosmetyki do makijażu

Już niedługo bo na przełomie września i października znów Rossmann uraczy wszystkie kobiety promocją -49% na kosmetyki do makijażu. Większość z nas już tworzy swoje listy zakupowe w głowie. U mnie jest tego na razie nie wiele ale coś zawsze się znajdzie, byleby bez szaleństwa. 


A tak prezentuje się rozkład promocji: 
  • 30.09 - 05.10: kredki do ust, szminki, błyszczyki, lakiery do paznokci i produkty do pielęgnacji paznokci 
  • 06.10 - 11.10: eyelinery, cienie do powiek, bazy pod cienie, tusze do rzęs, kredki oraz produkty do brwi 
  • 12.10 - 17.10 - podkłady, pudry, bazy, róże, bronzery, rozświetlacze oraz korektory 

14 komentarzy:

  1. A ja nie kupię nic, a przynajmniej taką mam nadzieję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością stacjonarnie się nie wybiorę ale może coś online zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zamiar wybrać się na tą promocję ale jakoś szczególnie nie zamierzam szaleć :) Jak to wyjdzie w praktyce to się okaże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dziwnie. Zawsze promocje zaczynały produkty do twarzy:D
    P.S: Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jeszcze zapas tuszy do rzęs z poprzedniej promocji, ale Coś kupię na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak na razie wybieram się tylko po tusze i podkład. a i po puder.:D

    OdpowiedzUsuń
  7. W pierwszej odsłonie wybieram się po lakiery. Będzie ich dużo, więc pewnie coś tańszego od miss sporty. Zwłaszcza, że mają nowe i to żelowe. Kolorów zawsze u nich dużo, więc pewnie i teraz nie zawiodą.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.