ULUBIEŃCY | SIERPIEŃ 2016

W tym miesiącu będzie ubogo. Czemu? Przede wszystkim dlatego, że ostatnio nie kupuję nic nowego więc i ulubieńców nie ma wiele. Raczej staram się wykorzystywać to co mam, a i trafiłam ostatnio na tak dobre kosmetyki, że nie potrzeba mi szukać innych. 


Pierwszym ulubieńcem jakiego wymienię jest na pewno żel do utrwalania brwi od Golden Rose, który ma swoje wady ale pomimo tego kosmetykiem jest dobrym. Przynajmniej nie muszę się martwić o fryzurę swoich brwi w ciągu dnia. 

Drugi produkt też o dziwo jest z Golden Rose, a jest to słynny Terracotta Powder w numerze 4, którego używam do codziennego ocieplenia i rozświetlenia swojej twarzy. Więcej pewnie napiszę w osobnej recenzji, ale Maxineczka miała rację. 


Trzecim produktem zamkniemy ulubieńców i okaże się, że składają się one tylko z kolorówki. Będzie to maskara od Eveline Volumix Fiberlast w wersji złotej. Nie mogłam się długo przekonać do tego kosmetyki, ale od jakiegoś czasu używam go codziennie i naprawdę skradł moje serducho. 

14 komentarzy:

  1. Przyznam, że żel do brwi mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno zakupiłam ten słynny puder w odcieniu 04 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ten puder z Golden Rose zainteresował mnie, nie znam opinii Maxineczki na jego temat

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś ten tusz był całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda ten żel z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tą maskarę i bardzo miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam dużo dobrego o tuszach z Eveline. Ale żadnego jeszcze nie miałam, ale generalnie bardzo rzadko sięgam po tusz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Puder GR planuje kupić od dłuższego czasu, ale póki co się wstrzymałam, bo mam w zapasie inne, podobne pudry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są bardzo fajne.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie nie przekonała do siebie ta maskara Eveline. Nie była zła, ale po przeczytanych dobrych opiniach spodziewałam się po niej więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwona, szkoda, że nie przekonała Cię nasza maskara Volumix Fiberlast :(. Może spróbuj dać jej jeszcze jedną szansę? ;) Pozdrawiamy!

      Usuń
  11. Witaj Sylwia, dziękujemy za wybór naszej maskary do grona "Ulubieńców sierpnia" :). Czekamy z niecierpliwością na kolejne wybory i mamy nadzieję, że w nich również pojawią się produkty Eveline :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.