Odkryłam Aliexpress!

08:30
Przyznaję, że byłam negatywnie nastawiona do tego serwisu i nie potrafiłam zrozumieć ludzi, który oszaleli na jego punkcie. Tylko, że moja ciekawość wzięła w końcu górę i sprawdziłam ten serwis. W momencie gdy zaczęły przychodzić do mnie pierwsze udane zakupy przepadłam totalnie.


Dwa główne plusy tego serwisu czyli niskie ceny oraz możliwość dokonania płatności w złotówkach powodują, że spędza się długie godziny na szukaniu okazji. Pierwszym moim zakupem były plastry na wągry od firmy Holika Holika, które mogliście widzieć na moim Instagramie, niestety nie sprawdziły się więc więcej ich nie kupię, ale z innych zakupów jestem zadowolona. Na zdjęciach będziecie mogli zobaczyć niektóre z nich. 


Do tej pory nie pokusiłam się o zakup ubrań czy bielizny, ponieważ odrobinę się obawiam. To samo miałam z kosmetykami, ale postanowiłam zaryzykować z wielce osławionym Banana Powder od Ben Nye, czekam aż do mnie przyjdzie. Jeśli będziecie chcieli to chętnie napiszę o nim parę słów po testach. 


Też wpadliście w szał zakupów?

13 komentarzy:

  1. Ja już dawno przepadłam na Aliexpress :) Kupuję tam głównie pierdoły do paznokci i do wypieków i różne inne drobiazgi. Na kosmetyki się nie zdecydowałam, przypuszczam że wiele z nich to podróbki niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami przeglądam Aliexpress :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny, delikatny naszyjnik, zamawiałam już kilka razy z aliexpress

    OdpowiedzUsuń
  4. ja koooooocham aliexpress, przyznaję się bez bicia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kupuję z AliExpress przeróżne rzeczy, jednak kosmetyki to podróbki :/ ale tak to jestem zadowolona, najbardziej chyba ze sztucznej biżuterii :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha ja właśnie też pokochałam Ali! Również zamówiłam tą maskę, ale jeszcze czekam na przesyłkę. Dziś pierwsza z pyłkiem do paznokci do mnie przyszła :) Czekam na resztę i dalej zdobywam! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy tam nie kupowałam, ale coraz bardziej się waham czy nie zaryzykować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie kupowałam na tej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyków też boję się kupować na Ali, sporo jest podróbek i trzeba uważać :) Zamawiam czasem jakąś biżuterię lub ubrania, ale głównie same lekkie i niedrogie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie kupowałam jeszcze na tej stronie, ale myślę o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kupowałam tam, ale może kiedyś się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.