Diagnosis dostarcza....

Okazało się, że sierpień będzie bardzo ciężkim miesiącem, przy czym słowo ,,cieżkim", powinnam napisać caps lockiem by nabrało więcej powagi. Problemy kadrowe w pracy sprawiły że własnie w ostatnim miesiącu wakacji przyjdzie wyrobić mi co najmniej 215 godzin, co jest tragedią. Pierwszy 6-dniowy maraton już za mną, ale też przez to nie dostaliście jednego postu. Będziecie mi musieli wybaczyć jeśli w tym miesiącu będzie mniej kontentu. 


Dzisiaj będzie luźno, ponieważ dotarła do mnie paczka od Diagnosis i chciałabym przedstawić Wam co się w niej znalazło. Każda z nas lubi mieć wybór, więc dziękuję firmie za udzielenie mi owego. Zdecydowałam się na dwa produkty, które pochodzą od marki GlySkinCare

Pierwszym jest Rozśwletlający suchy olejek arganowy do ciała i włosów (klik), a drugim Maska do włosów z olejem kokosowym, kolagenem i keratyną (klik. Jestem bardzo ciekawa jak się spiszą. 


10 komentarzy:

  1. Świetne produkty. Bardzo ciekawa jestem maski do włosów, będę czekać na recenzje.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

  2. Dla mnie takim ciężkim miesiącem był czerwiec. Przyjemnego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe produkty, nic o nich jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nad oboma produktami myślałam intensywnie, więc jestem bardzo ciekawa jak się spiszą u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tej maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łączę się z Tobą w bólu. Mój ostatni miesiąc też tak wyglądał, mam nadzieję że w tym będzie lepiej... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O masce pisałam ostano, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.