Bell | Moroccan Dream Matte Liquid Lips nr 1

08:30
Mimo, że jestem wierną fanką matowych szminek z Golden Rose to staram się nie być monotematyczna i testować też te z innych marek. Polskie firmy w tym temacie także mogą zaskakiwać a przykładem jest Maroccan Dream Matte Liquid Lips od Bell


Te matowe cuda dostępne są w naszych Biedronach, które zostały wyposażone na stałe w szafy Bell i kosztuje grosze, bo 9 zł. Dostępne jest kilka odcieni, ale ja nie byłabym sobą gdybym nie wzięłam, 01 czyli czegoś w nude. 

Pomadka znajduje się w ładnym, plastikowym opakowaniu z poręcznym aplikatorem, dzięki któremu precyzyjne wyrysowanie ust nie jest trudne. Kolory, w jakich została utrzymana została seria są typowo letnie, ale myślę, że każda kobietka znajdzie coś dla siebie. Posiadają także bardzo słodki, ale przyjemny zapach. 


Na samym początku myślałam, że kremowa konsystencja szminki jest słabo napigmentowana co okazało się być nieprawdą. Przy aplikacji bardzo się świeci, co daje złudne wrażenie. Należy nakładać bardzo cienką warstwę, która zasycha po dłuższej chwili na zupełny mat. Delikatnie się klei potem, ale nie czuć jej zupełnie na ustach. Jestem mile zaskoczona trwałością, ale nie zachwycona. Spokojnie utrzymuje się na ustach 4-5 godzin, jednakże nie wytrzymuje jedzenia i picia, wówczas schodzi równomiernie z ust. Nie zauważyłam, aby mocno wysuszała usta, ale jako że noszę takie pomadki codziennie to staram się swoje dwie kreski mocno nawilżać. 

Mój odcień, czyli 01 to typowy nude, w ciepłej odsłonie. Można go swobodnie wkomponować w każdy makijaż. 

18 komentarzy:

  1. Efekt jest bardzo ładny, kolor nie mój ale przecież jest znacznie więcej dostępnych odcieni, jest w czym wybierać

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam taką szminkę :) Jest bardzo fajna! Pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie miałam nigdy zaufania do Bell ale ten kolor mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie miałam, ale zaryzykowałam i nie żałuję :).

      Usuń
  4. Mam odcień 03 i to mój totalny ideał :) na początku jest jakby konsystencja olejku, potem zastyga na mat, uwielbiam to :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odcień naprawdę bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.