Pozbywamy się śmieci! Denko

08:30
Przez przerwę zabrała mi się spora ilość wykończonych opakowań. Niezmiernie się cieszę, że mogę się w końcu się ich pozbyć, choć i tak wiadomo że zaraz znów zacznie się zapełniać. 




Na tyle przypadła mi ta seria do gustu, że kupiłam drugie opakowanie ale w innej wersji zapachowej, która jest jeszcze piękniejsza niż prezentowana wiśnia.
Czy kupię go ponownie? Tak. 


Dość ciekawy produkt, ale nie dla mnie gdyż potrzebuję mocnego ścierania.
Czy kupię go ponownie? Nie. 


Ze wszystkich olejków które wypuściło na nasz rynek Evree, ten jest moim ulubionym o czym świadczy kolejne zużyte opakowanie. Jego stosowanie w połączeniu a bańkami chińskimi bardzo poprawiło stan mojej skóry na udach i pośladkach.
Czy kupię go ponownie? Tak, zdecydowanie. 


4. Hipp | Oliwka dla niemowląt 

Nie wiem które to już z kolei opakowanie. Kupuję na zmianę tą oliwkę lub tą dla mam z serii Babydream, gdyż lepszych nie znalazłam.
Czy kupię ją ponownie? Tak. 


Bardzo lubiłam ten szampon, szczególnie że naprawdę działał i przy jego stosowaniu wypadało mi znacznie mniej włosów.
Czy kupię go ponownie? Nie wiem. 

6. Dove | Żel pod prysznic 

Kolejny produkt, który występuje w każdym denku. Nie używam innych żel pod prysznic, ponieważ te z Dove idealnie sprawdzają się przy mojej kapryśnej skórze. 



Jako maska do włosów produkt ten kompletnie się nie sprawdził, ale jako odżywka już tak i zużyłam go z wielką przyjemnością.
Czy kupię go ponownie? Może kiedyś. 

8. Isana | Krem do rąk z mocznikiem 

Był moim wielkim ulubieńcem na zimy, jednakże niedawne testy kremów do rąk z Evree sprawiły, ze spadł on z pierwszego miejsca. 
Czy kupię go ponownie? Może. 


Mój ukochany płyn micelarny, którego nie zamienię na nic innego. Mimo, że testuję inne produkty to ten produkt i tak zawsze stoi na mojej półce.
Czy kupię go ponownie? Oczywiście. 



Zachęcona tym, że dzięki testowaniu produktów Yves Rocher znalazłam swój idealny krem pod makijaż, zakupiłam kolejne produkty. Jednakże ten to była pomyłka.
Czy kupię go ponownie? Nie. 


Mój ukochany, idealny i jedyny krem pod makijaż, a to jego pierwsze zużyte opakowanie. Przestałam nawet stosować inne kremy bo ten spełnia całkowicie moje oczekiwania.
Czy kupię go ponownie? Oczywiście. 


Mój wielki ulubieniec. Żałuję, że poznałam go dopiero teraz, ale lepiej późno niż wcale.
Czy kupię go ponownie? Tak. 



Kolejny ulubieniec. Szkoda że się skończył bo na letnią pogodę podkłady mineralne to dla mnie wybawienie, a niestety cena mnie na razie odstrasza od kupienia go ponownie. 
Czy go odkupię? Kiedyś na pewno. 

14. Astor i Maybelline | Tusze do rzęs 

Nie będę się tutaj wielce rozpisywać, a odsyłam Was bezpośrednio do recenzji tych produktów:
- Astor
- Maybelline 
Czy kupię je ponownie? Nie. 


Świetny korektor, który stacjonarnie jest bardzo ciężki do dostania. Aby kupić swoje drugie opakowanie, musiałam je zamówić przez internet.
Czy kupię go ponownie? Już nawet to zrobiłam. 


Średni produkt. Nie zapadł mi jakość szczególnie w pamiętać, ale gdyby lepiej utrwalał fryzurkę brwi, wówczas pewnie by ze mną został.
Czy kupię go ponownie? Nie 

Wyrzućmy te śmieci! 

18 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tego typu posty :) Dużo tego zużyłaś :) Kolektro z Catrice muszę sobie zamówić wiele dobrego o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że post Ci się spodobał. Ten korektor ma swoje wady, ale pomijając mnie i zważywszy na fakt, że to moje drugie opakowanie jest bardzo dobry.

      Usuń
  2. Bardzo lubiłam ten olejek z evree. Ostatnio zakochałam się w kremowych żelach Dove i na pewno dłużej u mnie zostaną. Miałam te mascary z Astor lepiej sprawdziła mi się ta z - Maybelline jednak też chyba do nich nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę skusić się na ten płyn micelarny :) Teraz mam wersję różową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejki z Evree są przeze mnie lubiane:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne denko, olejki evree bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spore denko. Znam tylko korektor z catrice i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niedługo zabieram się za testowanie szamponu Agafii więc liczę, że spisze się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też liczę że te produkty się spiszą :D.

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.