TOP 4 (?) | MAJ 2016

08:30
Ten miesiąc był naprawdę biedny jeśli chodzi o posty na blogu, jednak nie można napisać, że nie pojawiło się nic. Było tego wystarczająco na tyle, aby napisać o czterech, a nie jak zawsze pięciu, najlepszych tekstach miesiąca. 



Kosmetyk, który wywołał u mnie sprzeczne emocje ze względu na to, że raz wygląda dobrze, raz fatalnie. Od jakiegoś czasu zaczęłam go mieszać pół na pół z innych podkładem i od tego czasu nie sprawia żadnych problemów. 



Moje skromne, a zarazem moim zdaniem treściwe zakupy z tegorocznej promocji -49% w Rossmannie. Kupiłam wszystko co zaplanowałam i na pewno nie mogę napisać, że trafiłam na jakiś bubel. 



W moim założeniu chciałam zacząć weryfikować czy te wszystkie, wielce zachwalane kosmetyki są rzeczywiście tak dobre. W tym przypadku mogłam się jedynie przyczepić do bardzo szybkiego ważenia się tego korektora, ale tak po za tym zgadzam się ze wszystkimi pochlebnymi opiniami na jego temat. 



Po dwóch dniach od napisania i opublikowania tego postu, byłam zmuszona tą hybrydę ściągnąć całkowicie. Zaczęła wyglądać naprawdę brzydko miejscami, ze względu na samoczynne odrywanie się od płytki a nie chciałam doprowadzić aby jakikolwiek paznokieć się złamał. Czekam na założenie nowej w innym miejscu i zobaczymy jak będzie tym razem. I wiem, że powinnam zainwestować w swój zestaw, aczkolwiek są to koszta. 

23 komentarze:

  1. szkoda, że ta hybryda okazała się tak nietrwała, może masz tłustą płytkę? ja używam primera z indigo po odtłuszczeniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam tłustej płytki, wszystkie hybrydy trzymają się dobrze. Teraz mam nałożoną hybrydę Indygo i zobaczymy jak się sprawdzi.

      Usuń
  2. Mam ten podkład z LOreal i bardzo się z nim lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten podkład i jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja troszkę zaszalałam na promocji, ale dlatego że wszystko już mi się pokończyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tak to miałaś bardzo dobrą okazję wszystko uzupełnić.

      Usuń
  5. nie miałam tych produktów. A co do hybrydy to kiepska sprawa i oby przy kolejnym założeniu było lepiej :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że obecne Indygo sprawdzi się lepiej :).

      Usuń
  6. Też mam ten podkład z L`Oreal. Lubię go i używam go codziennie :)

    dressed-in-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już dość długo czaje się na ten podkład i nadal nie jestem w 100% pewna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny podkład a hybrydka też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ten podkład bardzo lubię. Jedyny minus to niestety trwałość. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam to samo z tym podkładem: raz wygląda super, a raz porażka. Akurat go polubiłam, a już się kończy :(

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.