NOWOŚCI | MAJ 2016

Moje zakupy z samej promocji -49% w Rossmannie były skromne i wydaje mi się, że również reszta zakupów taka jest. Idąc za swoim postanowieniem kupuję teraz produktów, które chciałam wypróbować od bardzo, bardzo dawna. 


Zacznijmy od kolorówki bo jest jej najmniej. Jako ogromna miłośniczka produktów do ust Golden Rose stałam się posiadaczką Long Stay Liquid Matte Lipstic o numerze 10, które po pierwszym nałożeniu na ustach stała się moją miłością. Trafiły także do mnie dwie kolejne konturówki. Tym razem z serii Dream Lips Lipliner w numerach 501 i 502


Zaczęłam wykańczać wiele produktów do włosów, więc trzeba było pomyśleć o czymś nowym. Specyfiki pd Ausssi zawsze były dla mnie pewną ciekawostką, ponieważ wiele dziewczyn je chwaliło. Trafiłam na sporą promocję i zaopatrzyłam się w szampon i odżywkę Miracle Moist oraz w 3-minutową maskę odżywiającą. 


Moje dłonie, a raczej skóra na nich przechodzi ostatnio straszny okres ze względu na pracę jaką wykonuję. Doszłam do wniosku, że na niej jak i na skórkach przy paznokciach muszę się bardziej skupić. Do pomocy w tej sprawie zakupiłam Regenerujące serum do rąk od Evree. Od razu napiszę że stał się poważną konkurencją dla mojego ulubionego kremu do rąk z Isany z mocznikiem. 


Ostatnim produktem jest mój kolejny umilacz kąpieli, czyli Cukrowy peeling do ciała z Tuttu Frutti, który ma tak piękny zapach ze cała łazienka potrafi nim pachnieć. 


Tyle z nowości, zabieram się do testów i do zużywania kolejnych produktów by zrobić miejsce na nowości. 

27 komentarzy:

  1. Ja też kupiłam sobie tą pomadkę golden rose i bardzo ją polubiłam ;) będzie druga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serum Evree jest bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rączki odwdzięczają się za pielęgnacje :).

      Usuń
  3. pomadek z goldern rose jestem ciekawa :D jak dla mnie kredki są genialne, nie wiem jak pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem do rąk jest super!
    Golden Rose ma najlepsze produkty do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kolorówke z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  6. od dawna mam chęć na te kredki Golden Rose , bardzo dawno nie byłam w rossmanie, w tym roku ani razu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz koniecznie się zaopatrzyć w te konturówki.

      Usuń
  7. fajne nowości :) uwielbiam Tutti Frutti :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam odżywkę z aussie i czekam aż wykończe swój szampon aby kupić ten z aussie :) pomadka z GR to totalny hit ! U mnie na blogu jest duża recenzja właśnie tych pomadek- zapraszam cieplutko :)

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkty Aussie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najnowszej pomadki z GR jeszcze nie mam, ale konturówki są super :) Ciekawe czy serum z Evree jest tak samo dobre jak krem z tej samej serii, który dotąd jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się wybrać na wyspę GR po te kultowe płynne pomadki. :) Wiele dobrego o nich słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam inny peeling z mango Tutti Frutti i zapach był swietny :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.