Aktualizacja! | Hybrydy od Manicure Express

POWRACAM! Nie, moja sesja się jeszcze nie skończyła. Pierwszy egzamin za mną, zostały jeszcze trzy, ale mam nadzieję, że teraz uda mi się tak zorganizować czas, aby przerwy na blogu dalej nie kontynuować. Własnie ze względu na to na krótki czas będą pojawiały się trzy posty tygodniowo, zawsze we wtorki, czwartki i soboty.
Dzisiaj przychodzę do Was z aktualizacją manicuru hybrydowego, który wykonałam sobie w Manicure Express. 


Teraz gdy nie mam czasu zwracać uwagi na swoje paznokcie zarówno w pracy jak i ze względu na sesję hybryda to dar niebios.
Jak zapewne pamiętacie, tak wyglądały moje paznokcie praktycznie zaraz to wykonaniu. 


Po dwóch tygodniach, bo ich dotyczy drugie zdjęcie, nawet nie miałam zbyt dużego odrostu, ale pojawił się inny problem. Wszystkie paznokcie, które były pomalowane błękitem zabrudziły się, nabierając dziwnego brązowego koloru. 


Po trzech tygodniach (na ostatnim zdjęciu) widać już spory odrost i zmianę. Na palcach serdecznych, zarówno od prawej jak i od lewej ręki na różową bazę miałam nałożoną syrenkę. Byłam niestety zmuszona ściągnąć hybrydę z tych dwóch palców sama, ponieważ zaczęła się podrywać i szarpać. Nałożyłam na nie zwykły różowy lakier i jakoś to wygląda. Zabrudzenia, które powały są bardziej widoczne. Po za tym nie mam żadnych zastrzeżeń.  


Prócz tych dziwacznych zabrudzeń, sprawiających że cały manicure zaczął prezentować się staro to nie mam większych zastrzeżeń, nawet jeśli musiałam ściągnąć hybrydę z dwóch palców. Bez większych zarzutów wytrzymała 3 tygodnia a to dobry wynik. Musi jeszcze przerwać do 1 czerwca bo wówczas dopiero jestem umówiona na zrobienie nowej. 

17 komentarzy:

  1. urocze, kocham hybrydy :)nigdy nie robiłam sobie paznokci na wyspach Manicure Express.,
    sama je sobie wykonuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama pewnie również zacznę je wykonywać, ale na razie nie mam nawet czasu odłożyć sobie na swój własny zestaw.

      Usuń
  2. Nigdy nie robiłam hybrydy, jakoś mnie nie kusi. Ale ten niebieski kolor jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbować zawsze warto, w szczególności że jest to bardzo funkcjonalny zabieg :).

      Usuń
  3. Dziwne jest to odbarwienie lakieru :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Pierwszy raz zdarzyło mi się coś takiego.

      Usuń
  4. Moja hybryda wytrzymała tydzień

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten niebieski kolor tylko faktycznie dziwne, że tak się zabrudził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie wiem nawet dlaczego, przy najblizej okazji musze się spytać profesjonalisty o co chodzi.

      Usuń
  6. przepiękny kolorek:)!
    zapraszam do siebie: www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas jaki wytrwały na paznokciach niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pracujemy w salonie na semilacach i nigdy nic takiego się nie przytrafiło, dlatego warto używać lakierów dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nigdy nie miałam hybryd, ale Twoje mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.