Top 5 | Marzec 2016

08:30
Pożegnajmy marzec. Niech już on sobie idzie, a kwiecień niech przyniesie nam typowo wiosenną pogodę bo płaszcze i kurtki doprowadzają mnie już do szału. Tylko dlaczego schodzę z tematu podsumowania? Przejdźmy do zestawienia. 




Bardzo dobry tusz do rzęs, który swoją sławę już zdążył zyskać nie tylko na blogach ale i na youtube. Stałam się jego fanką i z wielką chęcią przetestuję inne wersje Million Lashes. 



Pojawiły się w marcu, wielce spóźnione, więc ich sława musi zostać tutaj wyróżniona. Zawsze to będą dla mnie szczególne nowości ze względu na paletę Zoeva Naturally Yours. Szkoda tylko, że teraz Zoeva podrożyła swoje produkty. 



Niezmiernie się cieszę że przypadła Wam prezentacja tych kredek do gustu. Są dla mnie idealne, z wielką chęcią zakupie kolejne kolory oraz inne kredki z Golden Rose. Chwała matowi na ustach! 



Niestety w tym przypadku marka Evree się nie popisała, ale nigdy się jeszcze nie zdarzyło tak aby cały asortyment jakiejś marki był perfekcyjny. 



Przed wyrzuceniem tego gadżetu powstrzymała mnie Wasza propozycja, aby przy jej pomocy wyczyścić pędzle. Dziękuję za to, ponieważ akurat do tego świetnie się sprawdziła, ale do twarzy nadal moim zdaniem się nie nadaje. 

Żegnaj marcu! 

25 komentarzy:

  1. Na ten tusz zamierzam polować przy okazji Rossmannowskiej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie sobie kupiłam ten tusz :) Polecam też Feline, bo dobrze się u mnie spisywał, chyba moje dwa ulubione z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio bardzo polubiłam tusze loreal, ja mam Telescopic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba będzie się bardziej na nich skupić.

      Usuń
  4. U mnie tusz Loreal So Couture nie sprawdza się aż tak fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyżby sylikonowy płatek był drogeryjny odpowiednkiem jajka do mycia pędzli ?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ah te kredki od Golden Rose i paletka Zoeva :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się lubię z tymi silikonowymi mijkami do buzi - dla mnie to hity ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam wypróbować ten płyn micelarny Evree, ale teraz chyba się z tym wstrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czaję się na tą plaetkę cieni zoeva :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam, że te kredki Golden Rose są świetne :) Ale sama jeszcze ich nie sprawdziłam...

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.