Raj dla kochających perfumy | Perfumik.pl

 Rzadko zdarza się, że piszę artykuł o jakimś sklepie, dlatego rozwieję wszelkie wątpliwości i na początku napiszę, że nie jest to post sponsorowany. Nie zawierałam współpracy z Perfumik.pl.
Kocham perfumy, kocham wszelkie zapachy i uwielbiam posiadać ich kolekcję, aby przebierać. Mimo, że pracuję i stać mnie na zakup perfum to żal mi jest wydawać 200 zł na jeden zapach, dlatego też, gdy trafiłam na stronę perfimik.pl bez zastanowienia złożyłam zamówienie. 


Strona proponuje nam szeroki asortyment perfumetek, zarówno zapachów damskich jak i męskich, o pojemności 33 ml w cenie 15 zł na sztukę. Same flakoniki perfumetek wyglądają przepięknie i elegancko, nadają się nie tylko do torebki. Dodatkowo przychodzą opakowane w specjalny, uroczy kartonik. Atomizer dołączonych do nich wypsikuje z siebie idealną, niewielką ilość tej cudownej wody. 


Zdecydowałam się na moje dwa ukochane zapachy, czyli 050 odpowiadający J'Adore od Diora oraz 136 będącym zapachem La vie est belle od Lancome. Pachną identycznie jak oryginały, a ich trwałość przerosła moje najśmielsze oczekiwania. Gdy spryskuję się nimi wcześnie rano, wieczorem są równie intensywne. Czasami jak spryskam sobie nimi skrawek bluzki to zaczyna pachnieć cała, a utrzymuje się to nawet dobre kilka nic, jeśli od razu nie wrzucę jej do kosza na pranie.
Już wiem, że niedługo stanę się posiadaczką kolejnych dwóch zapachów, a dokładnie CKIN2U Kevina Kleina oraz Amor Amor Cacharel. Dzięki temu już zupełnie będę mogła przebierać i codziennie pachnieć czymś innym. 


Jeśli posiadacie taką sama obsesję to polecam zamówić i spróbować, to świetna oraz niedroga alternatywna. Spodziewajcie się, że pojawi się o nich jeszcze wzmianka w nowościach kwietnia. Tak naprawdę chciałam napisać o nich w maju, ale nie wytrzymałam.

10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie perfumetki, są bardzo małe i zmieszcza sie w najmniejszej torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam identyczną obsesję, w mojej kolekcji są perfumy oryginalne ale też zamienniki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię te perfumetki - często nie mogę dostać takiej formy moich ulubionych zapachów w drogerii, więc taka tania i wygodna pojemność jest idealna. :) Poza tym miałam już kilka wersji tych podróbek i większość pachnie jak oryginały i nawet trwałość nie jest zła. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super są takie perfumetki, najlepsze jest to że mieszczą się do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to do oryginałów im daleko. Sama je kupiłam żeby sprawdzic i niestety nie są aż tak trwałe jak wszyscy piszą. Identyczne też na pewno nie są. Przynajmniej zapachy, które ja mam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dwa zapachy i jestem w nich zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie pojemności to świetne rozwiązanie do torebki :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli dla Ciebie ichniejsza wersja 'La vie est belle' pachnie tak samo jak oryginał, to śmiem sądzić, że nigdy nie wąchałaś oryginału. Ichniejsza wersja jest tak śmierdząca, dusząca i paskudnie ciężka, że nie idzie wytrzymać z tym zapachem choćby pięciu minut. Ból głowy gwarantowany, dziękuję za takie przyjemności. Ale czego się spodziewać za 15zł. Mój wniosek po zakupach na tej stronie jest taki, że ostatni raz przyoszczędziłam na perfumach.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.