Dresslink wishlist | Chcąc dać kolejną szansę...

08:30
Zamawiając rzeczy z chińskich sklepów jak Dresslink tak naprawdę nie wiemy co dostaniemy. Nie wiemy czy będzie to zgodne z opisem, zdjęciem i przede wszystkim jakiej jakości będzie dany przedmiot. Ciuchy, które dotychczas do mnie trafiały akurat były dobre, ale moją historię z felernymi pędzlami znacie. Naprawdę byłyście zdziwione tym jakie pędzle do mnie trafiły, ponieważ większość z Was ze swoich jest zadowolone i dobrze się one spisują. Dlatego też postanowiłam dać drugą szansę chińskim pędzlom oraz innym akcesoriom. Pytanie brzmi: co dokładnie mam wybrać? Liczę na Waszą pomoc. 

Pierwsze co teraz rzuca się w oczy w akcesoriach to pędzle będące podróbkami kolejnych pędzli Real Techniques. Te oryginale są cudne i naprawdę bardzo mi się podobają, ale prędzej bym zamówiła kolejne pędzle z Hakuro. W tym przypadku mamy dwie opcje. Jednokolorową, gdzie pewnie domyślacie się, że różowe złoto podoba mi się najbardziej, oraz różnokolorowa. Na zdjęciach nie różnią się od siebie praktycznie niczym. 


1 | 2 

Kiedyś również chciałam się stać posiadaczką oryginalnych pędzli Real Technikques. Mogę delikatnie oszukać rzeczywistość i zamówić te. 



Jeśli zaś miałam zamawiać coś pojedynczego to jestem bardzo ciekawa takiego pędzla. Podobny model posiada Zoeva a mnie marzyłby się taki pędzel nie do konturowania ale do rozświetlacza. 


4 

To co na pewno trafi do mojego koszyka to opakowanie sztucznych rzęs. Zaczęłam zabawę z nimi więc chciałabym przetestować jak najwięcej, a te wyglądają całkiem naturalnie. Jestem ciekawa jak się noszą. 


5 

Co mam wybrać?
Będę bardzo wdzięczna za każdy klik w umieszczone pod zdjęciami linki. 

42 komentarze:

  1. Raczej nie doradzę bo sama im odmówiłam :D Mogę tylko rzec, że mam oryginalne pędzle RT i są ok, ale jakiegoś wielkiego szału nie ma. Miałam jeszcze fioletowy zestaw do makijażu oczu i on z kolei był na tyle niefajny, że go puściłam w świat;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego nigdy nie zdecydowałam się na oryginalne pędzle RT.

      Usuń
  2. Jeszcze nie miałam styczności z chińskimi puchaczami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz jest lepiej raz gorzej, ja za pierwszym razem źle trafiłam.

      Usuń
  3. Ciekawią mnie te pędzle
    _____________
    Pozdrawiam MARCELKA ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama jestem ciekawa chińskich pędzli, czekam na przesyłkę ale chyba przepadla :-(
    Poklikane. Jeśli byś miała chwilę kliknij na mojej whishliscie, link na pasku bocznym. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama jestem ciekawa chińskich pędzli, czekam na przesyłkę ale chyba przepadla :-(
    Poklikane. Jeśli byś miała chwilę kliknij na mojej whishliscie, link na pasku bocznym. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te pierwsze pędzle i są cudowne!Właśnie szykuje się post o nich,jutro lub w poniedziałek go wrzucę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może spróbuj z taką szczotką do twarzy. Wiem, ze tu jej nie pokazałaś, ale chyba jest na tej stronie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam szczotkę i jest super :)

      Usuń
    2. Zastanawiałam się nad nią, wiecie? Zrezygnowałam ostatecznie, ale na wszystko przyjdzie czas ;).

      Usuń
  8. Ciekawa jestem tych pędzli z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja koleżanka ma te metaliczne pędzle a'la rt i sobie chwali :)
    Też jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam chińskie zamienniki pędzli do konturowania z Real Technikques od około 2 lat, są w stanie idealnym i doskonałej jakości. ale wiem, że niektórym dziewczyną trafiały się bardzo kiepskie,, chyba trzeba mieć po prostu szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo widzę, że i do Ciebie się odezwali, super!
    Wybrałaś same perełki, a podróbki RT na razie przeżywają oblężenie z tego co widzę na blogach:) Jestem strasznie ciekawa jaka będzie ich jakość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa, więc zamówiłam te z różowym włosiem :D. Przynajmniej będą ładnie na toaletce wyglądały :D.

      Usuń
  12. Przyznam, ze sama odwiedziłam ich stronę, bo pędzle wydają się być bardzo interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  13. widziałam na kilku blogach te pierwsze pędzelki i raczej dziewczyny były zadowolone, ja sama chcę zamówić takie zwykłe z białą rączką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również czytałam pozytywne opinie, ale po swojej ostatniej przygodzie z chińskimi pędzlami jestem odrobinę uprzedzona.

      Usuń
  14. Nie miałam styczności z tymi pędzlami. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pędzle z pierwszego zdjęcia wyglądają ciekawie - linki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście :
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
      Z góry dziękuję ;*

      Usuń
  16. Kilka dni temu skusiłam się na pędzle, mam nadzieję, że będą fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie doradzę, aczkolwiek bardzo mnie ciekawią, oby się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pędzle RT ogólnie są kiepskie :P Mam dwa opakowania z Allie i nie przepadam za nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w sumie dobrze, że nie kupiłam oryginalnych.

      Usuń
  19. Poklikałam :) Jestem ciekawa rzęs jak wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech tylko do mnie przyjdą to będę zakładać :).

      Usuń
  20. Jestem ciekawa jakiej jakości są te pędzle. Dużo o nich słyszałam i czytałam, ale sama nie mam zdania;/ Zapraszam do siebie na rozdanie:) http://angelikowo.blogspot.com/ Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bym wybrała te pędzelki w kolorze różowego złota jak się nie sprawdzą to przynajmniej będą ładnie wyglądać;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. pędzli nie używam, więc ciężko mi się wypowiedzieć. Poklikałam <3 mogę liczyć na Twoją pomoc w klikach? Potrzebuję duuużo wejść :( http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/03/dresslink-co-zamowiam-tym-razem.html
    +zostawiam obserwację aby móc pomagać zawsze jak będzie potrzeba! ;*

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.