Wysypisko po raz kolejny! | DENKO

08:30
Moja brzydka i zniszczona już torba przeznaczona do projektu denko, którą powinnam dawno wymienić, ale jestem zbyt leniwa do tego celu znów się zapełniła. Oznacza to kolejny artykuł o moim wysypisku. 



1. Linda, mydło w płynie z ekstraktem z orchidei 

Biedronka naprawdę potrafi zaskakiwać produktami, które od czasu do czasu wystawiane są na sprzedaż. To mydełko przecudownie pachniało, a przede wszystkim zużyłam je do urozmaicania sobie kąpieli pianą czy mycia pędzli.
Czy do niego powrócę? Raczej nie. 


Z pewnością będę miło wspominać ten tonik ze względu na oczyszczanie mojej twarzy i zapobieganie dalszemu zniszczeniu mojej twarzy przez znienawidzony trądzik.
Czy do niego powrócę? Może. 


Nazwałem te mgiełki najlepszymi na rynku i nadal podtrzymuje swoje zdanie, ponieważ nigdy wcześniej nie spotkałam tak trwałych i przyjemnych mgiełek do ciała.
Czy do niej powrócę? Tak. 


Razem z oliwką HiPP, która pojawi się w tym zestawieniu jako następne, są najlepszymi produktami tego typu na rynku, więc po prostu odsyłam do recenzji, gdzie znajduje się wszystko.
Czy do niej powrócę? Tak. 


5. HiPP, oliwka pielęgnacyjna dla niemowląt 
Jak wyżej!
Czy do niej powrócę? Tak. 


Co prawda byłam mało konsekwentna w schładzaniu odcienia swoich blond włosów, ale jakieś efekty udało mi się osiągnąć, przede wszystkim dzięki temu produktowi.
Czy do niego powrócę? Może. 


Wiecie, że to mój ulubiony jak na razie produkt do demakijażu oczu. Lepszego nie znalazłam, więc pewnie nadal ten produkt będzie się pojawiał.
Czy do niego powrócę? Tak. 


Jeden z lepszych szamponów jakie przyszło mi kiedykolwiek stosować. Moje włosy go uwielbiały. 
Czy do niego powrócę? Tak. 



Ten płyn micelarny w porównaniu na przykład ze Garnierem wypada bardzo średnio. Znajdują się o wiele lepsze produkty od tego, więc według mnie szkoda pieniędzy.
Czy do niego powrócę? Nie. 


Nie był to zły krem, ale również nie był zachwycający. Przyznam, że w porównaniu z kremem, który stosuję obecnie ten bardzo słabo przytrzymuje makijaż.
Czy do niego powrócę? Nie. 

11. Mgiełki z Avon 

Miałam ich swego czasu sporą kolekcję, ale odkąd poznałam te z Jacquess Battini te kompletnie przestały mieć znaczenie. 

12. Joanna, Styling Effect, Mrożący żel 

Nie wiem dlaczego producent nazwał ten żel ,,mrożącym" bo na pewno nie ma nic wspólnego z tym słowem. Ogółem napiszę, że Wam go nie polecam, nadal szukam idealnego utrwalacza do włosów. 
Czy do niego powrócę? Nie. 



Całkiem niezły podkład tylko gama kolorystyczna powinna być o wiele jaśniejsza.
Czy do niego powrócę? Nie. 


Mój ulubiony cały czas tusz do rzęs, choć jego miejsce chwilowo zajęły inne. Niedługo go znów odkupię.
Czy do niego powrócę? Tak.


Bardzo przyjemna maskara, która bardzo szybko wyschła. Nie tylko świetnie podkreśla rzęsy, ale również je pielęgnuje i przyśpiesza ich wzrost.
Czy do niej powrócę? Nie wiem, choć chciałabym. 

41 komentarzy:

  1. Ładne denko, sporo zużyć :) oliwkę hipp kiedyś często kupowałam, teraz ciężko mi ją dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jacques Battini, mgiełkę do ciała o zapachu mango miałam ubiegłego lata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo kupię sobie kolejną bo je uwielbiam :).

      Usuń
  3. Babydream, Olejek do pielęgnacji ciała dla mam - uwielbiam, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam kiedyś ten szampon schładzający kolor ale tak dawno że był w starej wersji. Ciągle sobie obiecuję do niego wrócić ale zawsze zapomnę go wrzucić do koszyka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak bywa, sama ostatnio ciągle czegoś zapominam :P.

      Usuń
  5. ja mascary lovely używam od bardzo dawna :) uwielbiam ją!
    www.fflare.blogspot.com <- nowy post, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam mgiełek Battini- chyba dużo tracę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja bardzo lubie mgiełki z Avonu ale za to dwufaza z Ziaji mnie nie zachwyciła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie mgiełki z Avonu są bezwartościowe, tylko alkohol w nich czuję.

      Usuń
  8. Też bardzo lubię ten żółty tusz Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję denka, miałam już różne oliwki ale tej kultowej z HiPP jeszcze nie

    OdpowiedzUsuń
  10. Spore denko ;) U mnie ten tusz z Lovely zupełnie się nie sprawdził, rzęsy wypadały mi po nim okropnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Pierwszy raz słyszę, aby powodował takie skutki.

      Usuń
    2. A ja kilka razy spotkałam się z takimi recenzjami odnośnie tej maskary. Widocznie nie wszystkim służy, chociaż efekt był świetny. :)

      Usuń
    3. Eh wielka szkoda. Specjalnie sobie zostawiłam nawet szczoteczkę od tej maskary :D.

      Usuń
  11. ładni Ci poszło, ja przestałam denkować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow sporo produktów!
    Może u siebie na blogu też wprowadzę "denkowe" wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mały porządek w chaosie tylko dzięki projektowi denko ;).

      Usuń
  13. Używam dwufazówki z Ziaji u mnie sprawdza się bardzo dobrze. ; ) muszę wypróbować oliwki HiPP. ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam kilka z tych produktów, a co mojej recenzji to akurat nie polecam:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne masz tu rzeczy ;) Te mgiełki Jaques Battini mnie mocno kuszą, melonowa jest cudowna :) Szkoda, że krem Evree nie do końca się sprawdził, bo planowałam go kupić...zostanę przy moim Dermedic ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję denka :) Zauważyłam na zdjęciu mgiełki Avon i od razu sobie przypomniałam że u mnie taka mgiełka gdzieś sobie leży i się kurzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spore denko, chyba jeszcze nic z niego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Troszkę Ci się tego nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.