Isana Hair Professional, Oil Care Haarol (Olejek do włosów)

Jakikolwiek olejek na końcówki, który stosuję po każdym myciu musi zawsze znajdować się na mojej półce w łazience. Jedynym problemem dla mnie zawsze jest wybór takiego olejku, gdyż rynek nas takimi produktami, które jednocześnie byłyby świetne, nie rozpieszcza. Kandydat od Isany trafił do mnie ze względu na przeczytane opinie oraz swoją pojemność, tego ukrywać nie będę.


Opis:
Olejek do włosów mocno zniszczonych i suchych. Zawiera olej arganowy. Nadaje włosom zdrowy połysk. Przetestowany przez fryzjerów.
Zawiera bogaty kompleks olejów pielęgnacyjnych w skład którego wchodzą oleje: arganowy i słonecznikowy. Olej szybko się wchłania i uszlachetnia włosy, jednak ich nie obciąża i nie pozostawia w nich tłustych resztek. Ultralekka, nie natłuszczająca i bardzo skuteczna formuła pielęgnuje włosy mocno zniszczone i suche. Efektem są zdrowe, silne i lśniące włosy.
Przed myciem włosów używać oleju do ich intensywnej pielęgnacji. Olej można też stosować na umyte mokre włosy dla nadania im szczególnego połysku i gładkości, a ponadto na suche włosy jako styling finish.
Oszczędnie nanosić olej na długie włosy i ich końcówki. Wskazówka: Produkt zawiera oleje naturalne. Ewentualna utrata klarownej konsystencji nie ma wpływu na jego jakość.
Chroni przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych. 

Skład:
 Cyclopentasiloxane, Cyclomethicone, Dimethiconol, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum, Argania Spinosa Kernel Oil, lLmonene, Linalool, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcochol, Alpha- iIomethyl Ionone, Geraniol, Citral

Jeśli mam napisać parę słów o składzie: na czwartym oraz piątym miejscu wyliczanki znajdują się emolienty tłuste, czyli składniki zapobiegające nadmiernemu odparowywaniu wody, które mają także właściwości regenerujące. Zawiera w sobie również silikony, jest nimi wręcz naszprycowany, co niektórych potrafi przerazić, ale nie mnie.
Wszystkie produkty marki Isana można zakupić tylko w drogeriach Rossmann. Prezentowany przeze mnie w regularnej cenie kosztuje około 15 zł za 100 ml pojemności. Wydaje mi się nie być to wygórowaną ceną, gdyż produkt jest naprawdę bardzo wydajny, co również należy do jego wielkich plusów.
Olejek znajduje się w plastikowej, świetnie wykonanej butelce wyposażonej w pompkę, co za chylę czoła. Została zachowana dzięki temu większa higiena, a sama aplikacja jest przyjemnie prosta. 


Jak przystało na olejek posiada gęstą oraz tłustą konsystencją, która na szczęście nie przyczynia się do sklejania czy szybszego przetłuszczania się włosów, oczywiście, jeśli nie przesadzimy z jego ilością, ponieważ efekt tłustych włosów także można nim osiagnąć. Jednakże właśnie ze względu na tą kwestię troszkę trudno schodzi z dłoni i samej aplikacji trzeba poświęcić więcej czasu. Jego orientalny zapach jest naprawdę przyjemny, przez pewien czas można go wyczuć, aczkolwiek potem znika bez śladu. 
Produkt nadaje się zarówno do aplikacji na suche jak i mokre włosy, dając zawsze te same efekty. Bardzo cenię go za świetne właściwości wygładzające. Niesforne kosmyki są po nim ujarzmione, pięknie wygładzone oraz błyszczące. Zapewnia również włosom odpowiednie nawilżenie. Nigdy nie przeciążył moich włosów, a zapewne wiecie, że są na to podatne. Za to mogłam się cieszyć delikatnymi skrętami na końcach, ponieważ olejek wtarty od dołu sprawia, że włosy się dużo ładniej układają. Włosy ostatni raz ścinałam w okresie świąt, więc już troszkę czasu minęło i wówczas już go używałam, a jak na razie moja włosy i końcówki tym samym są w świetnej kondycji.  

Produkt ten będzie idealny dla osób, które maja albo bardzo zniszczone oraz suche włosy albo lubią produkt z silikonami. Jeśli jednak chcecie coś, co znacznie poprawi kondycję waszych włosów, sięgnijcie po prawdziwe oleje.

17 komentarzy:

  1. Jak skończę swoje olejki, to może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam styczności z tym olejkiem :)

    Kochana mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wszystko przyjdzie czas :P. Oczywiście że poklikam!

      Usuń
  3. nie miałam tego olejku, jakoś nie sięgam po produkty do włosów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Niektóre ich produkty wręcz zachwycają! :)

      Usuń
  4. chyba w końcu skuszę się na ten olejek, bo to już kolejna pozytywna recenzja, którą czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście polecam Ci jedwab na końcówki z Green Pharmacy (robiłam o nim post). Mam duży problem z łamliwością włosów, a ten produkt działa u mnie cuda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo kolejny kandydat do testów! Dziękuję :*

      Usuń
  6. Obecnie ten olejek by nie służył moim włosom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Olejki ogólnie super wnikają w strukturę włosa, nie wiem jak to dokładnie z tym produktem

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.