Evree, Facial Care, Hamamelisowy tonik do twarzy

08:30
Ostatnimi czasy musiałam bardzo uważać na swoją pielęgnację, ze względu na wysyp trądziku, jakiego doznałam. Moja cera wymagała ratunku, a wszelkie produkty, jakie będę w najbliższym czasie opisywać mi w tym pomagały. 


Opis:
do skóry z niedoskonałościami
Bezpośrednia aplikacja na twarz za pomocą wygodnego atomizera przyczynia się do bardziej wydajnego wnikania składników odżywczych w skórę. Idealnie odświeża skórę i nadaje makijażowi naturalne wykończenie.
SKŁADNIKI AKTYWNE:
  • hamamelis
  • Hydromanil™
DZIAŁANIE:
  • zmniejsza widoczność porów
  • redukuje niedoskonałości
  • przywraca równowag
Skład (ponieważ w internecie jest bardzo mało informacji o tym produkcie, postanowiłam że skład przetłumaczę):
woda, hydrolat z liści oczaru, alkohol, gliceryna, modyfikowana guma z drzewa tara, guma z drzewa tara, fenoksyetanol, sorbinian potasu, pethanol, DMDM hydantoin, Butylokarbaminian jodopropynylu, substancja zapachowa, geraniol, linalol, citronellol, hexyl cinnamal, limonene 


Najważniejszym składnikiem z całej tej wyliczanki jest znajdujący się na drugim miejscu hydrolat z liści oczaru. Wykazuje on bardzo silne właściwości antyoksydacyjne i przeciwzapalne, co dla osób posiadających cerę z niedoskonałościami jest zbawienne. Jeśli chcielibyście zasięgnąć więcej informacji na jego temat zapraszam TUTAJ
200 ml buteleczkę, która posiada bardzo przydatny w aplikacji atomizer zakupiłam, co prawda na promocji płacąc około 13 zł, ale jego regularna cena zamyka się w 20 zł. Opakowanie, mimo, że zabawione na błękit jest przezroczyste, dzięki czemu widać ile produktu pozostało w środku. Jest również przyjemne dla oka. Niezacinający się atomizer może posłużyć do bezpośredniej aplikacji toniku na twarz, ale niekoniecznie, ponieważ osobiście jestem nadal fanką przecierania buzi nasączonym tonikiem. Był ze mną przez przeciętny czas użytkowania go dwa razy dziennie, przynajmniej nie skończył się za szybko.
Tonik posiada śliczny słodko-świeży zapach umilający aplikację, aczkolwiek na twarzy się nie utrzymuje. 


Przede wszystkim byłam zadowolona z jego właściwości oczyszczających. Dzięki niemu znikały resztki zanieczyszczeń z mojej buzi, co pozwalało moją zanieczyszczoną twarz od niedoskonałości przywrócić do obiecanej przez producenta równowagi. Pomagał mi wraz z innymi produktami zwalczyć większość syfu, ponieważ harmonizował nie powodując dodatkowych problemów. Po jego zastosowaniu można poczuć świeżość oraz czystość własnej twarzy. Delikatnie również twarz nawilża, przez co nie doświadczy się uczucia ściągnięcia czy dyskomfortu. Niestety nie zauważyłam żadnej różnicy, jeżeli chodzi o pory, pozostały takie jak były. 

Trafił do styczniowych ulubieńców, więc musiał naprawdę się przysłużyć. Z chęcią kiedyś do niego powrócę. 

36 komentarzy:

  1. Bardzo lubię produkty tej marki, a oczar mi też pasuje, chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście polecam, bo bardziej rozchwalany jest tonik różany a ten jest równie dobry :).

      Usuń
  2. Na ten moment od Evree znam tylko produkty do dłoni i stóp. Chociaż rozszerzenia naszej znajomości nie wykluczam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam duże pory tego toniku nie miałam ale uwielbiam kosmetyki Evree

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużych porów może nie mam, jedynie pojedyncze powiększone sztuki ale nic się z nimi nie stało po tym produkcie.

      Usuń
  4. Lubię kosmetyki Evree ale jeszcze nie miałam nic z ich linii do demakijażu i tonizowania.
    Kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, teraz się czaję na olejek do demakijażu oczu :).

      Usuń
  5. Nie miałam okazji testować jeszcze niczego z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo dobrego słyszałam o tym toniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To muszę się skusić bo uwielbiam toniki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wersję różaną i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie próbowałam, ale uwielbiam takie recenzje. :)

    zapraszam do siebie: www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam nic z tej firmy! :( a Toniku raczej nie używam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ominąć Evree w testach... wstydź się! :D

      Usuń
  11. Od niedawna polubiłam się z evree :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają naprawdę dobre produkty, jeszcze się na nich nie zawiodłam :).

      Usuń
  12. Słyszałam o tym toniku wiele dobrego :) kosmetyki Evree mają taka dość dobrą opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tej firmy mam ochotę na tonik różany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam trochę markę, ale tego jeszcze nie miałam:) składniki mogą mi pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. musze w końcu kupic coś z evree ;) Ten topnika kurat nie ejst do mojej skóry ale ciekawia mnie balsmay czy kremy dor ąk :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam,że Evree ma taki kosmetyk w asortymencie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie go mogę kupić ? bo jak patrze w ofertach internetowych znanych drogerii, to jest tylko wersja różana :<

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Może już czas poznać naturalny tonik oczarowy marki Avebio? Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia drogerii internetowej z kosmetykami naturalnymi kufereknatury.pl.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.