Zachwycające nowości od Diagnosis

Zachęcona wielce produktami jakie w swoim asortymencie posiada firma Diagnosis wybrałam kolejne dwa produkty do testów. 


Zapewne pamiętacie jak swego czasu bardzo zachwalałam peeling z 12% kwasem glikolowym, który pół roku temu uratował moją cerę. Ze względu na moje pogorszenie się zdrowia skóra postanowiła się zbuntować i ciężko mi ją wyleczyć do tej pory. Dlatego też jak zobaczyłam Emulsję do twarzy z 10% kwasem glikolowym to zaświeciły mi się oczy i już wiedziałam, że będzie moja. Bardzo cieszy mnie fakt, że jest to produkt którego nie trzeba zmywać. Życzyłabym sobie aby sprawdził się, a kwas glikolowy po raz kolejny uratował moją skórę. 


Skoro lecząc swój trądzik przy pomocy kwasu glikolowego to będę się także złuszczać, więc silne nawilżenie będzie tu wymagane. W tym celu zamówiłam Serum z kwasem hialuronowym, które ma właśnie wykazywać takie właściwości. Rozważam także, aby zmieszać go z kremem ale to jeszcze zobaczymy. 




10 komentarzy:

  1. Miłych testów. Ciekawa jestem jak te produkty sprawdziłoby się u mmie ponieważ już dłuższy czas borykam się z trądzikiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłych testów:) produktów nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych produktow ale z przyjemnoscia poczytam o rezultatach :)
    Milego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaglądałam do składów tych kosmetyków, bo mam kilka próbek i większość z nich jest niezbyt przystosowana do problemów z cerą. No ale... by nie zaszkodziło! :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.