Styczniowe top 5

08:30
Odnoszę takie wrażenie, że wraz z nowym rokiem Kosmetyczna Obsesja weszła w nową fazę i również zaczęła się mocniej rozwijać. Udało mi się Was zainteresować wieloma produktami w tym miesiącu, ale chyba najbardziej akcesoriami i bardzo chętnie ten wątek pociągnę. Teraz przejdźmy sobie to najlepszych postów stycznia. 




Ryzyko jakie podjęłam kupując te cienie zaowocowało tym, że post ten wygrał w statystykach. Takie perełki warto kolekcjonować, a te dwie sztuki świetnych metalicznych cieni na pewno mi się przydadzą. 



Oto jeden z gadżetów, który Was zainteresował. Nożyki do brwi zastąpiły mi, znienawidzoną przez wielu pensetę i potrafią naprawdę ułatwić sprawę regulowania brwi. 



Bardzo ciekawy produkt, który pomaga mi ostatnio przy mojej tragedii na twarzy, spowodowanej problemami zdrowotnymi. Takie produkty to ciekawostki na rynku, warte przetestowana chociażby by wyrobić swoje własne zdanie na ich temat. 



Pierwsza część serii Time For Change znalazła się praktycznie na równi z drugim artykułem dotyczącym mojej przemiany. Postanowiłam, wstawić ten ponieważ może ktoś jeszcze nie wie o co chodzi. 



To maleństwo zawojowało ostatnio moje brwi, sprawiając że znów polubiłam maskary do nich. Matowy, delikatnie utrwalający z odpowiednim kolorem. Czego chcieć więcej? 

20 komentarzy:

  1. Muszę kiedyś wypróbować żel do brwi. Póki co mam fajny z L'Oreala:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nożyczki do brwi wywołują na mnie skrajne uczucia za każdym razem kiedy je widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tymi nożykami do brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy gadżet, swobodnie zatępuje mi pensetę.

      Usuń
  4. Muszę wreszcie upolować ten produkt do brwi od Essence. Co zaglądałam, to akurat pustki były :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że niektóre rzeczy szybko znikają z szaf.

      Usuń
  5. kurcze, te nożyki wyglądają super, ale jakoś nigdy nie trafiłam na nie i nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje :) muszę wypróbować, bo brwi rosną mi jak szalone niemal do ruchomej powieki i wąsik też mam jasny, ale się odznacza :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nożyki na pewno poradzą sobie z Twoim problemem :).

      Usuń
  6. Nożyczki do brwi bardzo mnie ciekawią, muszę takie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skusiłam się również na te cienie z My Secret ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. żel do brwi i nożyki do brwi to i moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie zaciekawił płyn do mycia twarzy trądzikowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja buzie mu dziękuję to ostatnim pogromie trądziku.

      Usuń
  10. ostatnio często wizę na blogach produkty NovaCler. ja nie miałam jeszcze niczego tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre i o dziwo takie produkty apteczne.

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.