Evrēe, Essential, Nawilżający krem do twarzy 20+

08:30
Marka Evree w zeszłym roku zasypała nas nowościami. Wiele z nich, jak olejki do ciała oraz twarzy, są perełkami, które warto przetestować. Kolejnymi produktami, jakie wypuścili są specyfiki do twarzy. Obecnie posiadam ich aż trzy, przez co wypełniły większość mojej pielęgnacji. Dziś przystępujemy do recenzji tych kosmetyków, zaczynając od podstawy, czyli kremu nawilżającego. 


Opis:
Nawilżający krem do twarzy 20+ Evrēe o nietłustej, kremowej konsystencji i rześkim, tyskającym życiem zapachu. Nawilżający krem do twarzy 20+ Evrēe nie zawiera: parabenów, parafiny, olejów mineralnych:
Składniki aktywne Nawilżający krem do twarzy 20+ Evrēe:
- olejek z aksamitki
- witamina E
- D-panthenol
Działanie Nawilżający krem do twarzy 20+ Evrēe:
- głęboko i długotrwale nawilża
- łagodzi podrażnienia
- przywraca zdrowy wygląd

Skład:
Wybaczcie mi, że nie mam go wam jak przekleić, nigdzie nie mogłam znaleźć go w całości, a mój aparat nie robi aż tak ostrych zdjęć. Uwierzcie mi na moje pisane słowo, że ze składu można być zadowolonym, ponieważ składa się z olejów, wyciągów oraz składników nawilżających, które nie powinny zaszkodzić naszej skórze. 



Pierwsze, co widzimy w drogerii to kartonik, na którym znajdując się wszelkie podstawowe, a nawet szczegółowe informacje. Producent zamieścił tam nawet mapę punktów energetycznych na twarzy, o których będąc szczerą nie wiedziałam. Po otwarciu tego ślicznego kartonowego opakowania, wyciągamy solidny, ciężki szklany słoiczek o pojemności 50 ml. Wszystko utrzymane w prostym projekcie oraz biało-niebieskiej kolorystyce jest miłe dla oka i moim zdaniem, także przyciągające uwagę.
Pod białą zakrętką, przy pierwszym jej odkręceniu, znajdziemy tradycyjnie sreberko świadczące o świeżości oraz nowości produktu. 



Krem posiada gęstą i jednocześnie lekką konsystencję, o przyjemnym delikatnym zapachu. Bezproblemowo rozprowadza się na twarzy, nie bieląc jej przy tym. Szybko się wchłania, pozostawiając buzię miękka oraz gładką. Świetnie nadaje się pod makijaż. Producent dedykuje go także do stosowania na noc, jednakże dla mnie w tym celu jest za lekki, dlatego też stosowałam go tylko rano. 
Nie pozostawia po sobie tłustej warstwy, buzia się po nim delikatnie świeci. 


Ostatnimi czasy moja cera wymaga mocnego nawilżenia, z czym ten krem sobie świetnie poradził. Jego regularne stosowanie spowodowało, że cera jest miękka, odpowiednio nawodniona, miła w dotyku oraz sprężysta. Nie wyrządził mi przy tym żadnej krzywdy, a ewentualne wypryski i niedoskonałości, które mi wyskakiwały były rezultatem rewolucji zdrowotnych. Posiadam cerę mieszaną jak wiecie i zauważyłam, że stosowanie tego kremu pod makijaż przyśpiesza odrobinę świecenie się, ale tylko nieznacznie. Mimo to uważam, że nadaje się na taki okres jak teraz, gdy za oknem pogoda nieciekawa a skóra się szybko przesusza. Właściwości kojące również posiada, gdyż miałam małą rewolucję na twarzy, aczkolwiek niedoskonałości szybciej leczyć nie będzie. 

Nawilżenie to podstawa, pamiętacie, niezależnie od tego, jaki tym cery posiadanie. Evree wprowadziło naprawdę dobry krem, warty wypróbowania i wyrobienia swojego zdania. 

18 komentarzy:

  1. uwielbiam kosmetyki evree. ten krem podarowałam siostrze do testowania i była z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Evree zdecydowanie podbiło serca wielu z nas. :) Krem dobry, ale nie zachwycający.

      Usuń
  2. Ja z tej serii miałam olejek, ale tak sobie;) wolę ich kremy do rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię markę Evree, ale tego kremu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marka Evree cieszy się dobrą opinią, ma dobre produkty :) tego kremu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, szczególnie po zeszłym roku który był dla nich bardzo udany :).

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Warto przetestować i wyrobić własną opinię :).

      Usuń
  6. Jakoś chodzi za mną i prześladuje mnie od jakiegoś czasu ta marka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako marka mają świetne produkty, kilka recenzji znajdziesz na blogu i to samych zachwalających :).

      Usuń
  7. Nie znam tego kremu, ale znam wiele innych produktów Evree i są to moje hity :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio bardzo pozytywnie jestem na tak z evree.uwielbiam balsam do ciala😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przetesuję ten balsam w swoim czasie jeśli wszyscy go tak zachwalają, choć moja skóra różnie na takie produkty reaguje.

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.