Nowość od Neauty Minerals

18 komentarzy:

  1. Nie używałam jeszcze mineralnych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię mineralne kosmetyki, dlatego ciekawi mnie i ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, o wiele przyjemniej będzie pisało mi się recenzję :).

      Usuń
  3. ciekawa jestem jak się będzie prezentował na skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszych testach mogę napisać, że jest całkiem nieźle ;).

      Usuń
  4. nie znam tej marki zbyt dobrze...
    szczęśliwego Nowego Roku
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie, ale z chęcią wszystko przetestuję.
      Dziękuję bardzo i wzajemnie! :)

      Usuń
  5. Nie znam tej marki i w sumie nigdy nie używałam żadnych kosmetyków mineralnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czekam na paczuszkę od nich, również z podkładem do testów, ale coś jej nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi :).

      Usuń
  7. Nie znam :) Ciekawe jak się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, ciekawe jak się sprawdzi...

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.