Najlepsze posty 2015 roku

08:30
Analizując statystyki i jednocześnie pisząc ten post doznałam szoku, ponieważ znalazły się w tym zestawieniu posty, których się nie spodziewałam. 




Pierwsze miejsce to chyba największe zaskoczenia. Miałam tylko próbkę tylko tego produktu, a mimo to postanowiłam napisać krótką recenzję. Zebrał najwięcej wyświetleń. 



Miejsce drugie widziałam na pierwszym, dlatego to zaskoczenie. Jeden z wielkich ulubieńców. Do tej pory jestem zachwycona tym jak wygląda i jak urozmaica makijaż. 



Pochwalę się, że nawet kupiłam temperówkę do niej, więc mogę zaopatrzyć się w kolejne kolory co na pewno zrobię. 



Świetna maskara, która daje naprawdę zadowalające efekty jeśli znajdzie się na nią swój własny sposób. Mój egzemplarz powoli zaczął już przysychać i na pewno będę ją miło wspominać. 



Drugie zaskoczenie, ponieważ podsumowanie miesiąca, a dokładnie października znalazło się w podsumowaniu. 

24 komentarze:

  1. Kolorówka ma wzięcie na blogach. Tekstu w takich postach zwykle jest mniej a dużo można wywnioskować po obrazkach. A dużo osob w ten sposób własnie "czyta" blogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że u siebie zauważyłam różne tendencje, ale porady oraz pielęgnacja szczególnie ta dobra i niedroga są również popularne :).

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Serdecznie ją polecam, moje opakowanie niedługo trafi do projektu denko :).

      Usuń
  3. muszę w końcu sprawić sobie kosmetyki Kneipp bo są bardzo popularne tak samo jak kredki GR których również nadal nie mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam od Kneipp tylko tą próbeczkę, a taką popularnością się zaczęła cieszyć ;).

      Usuń
  4. Zazwyczaj te posty, których się nie spodziewamy mają największe wzięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie znam tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkty do ust z GR wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też królowała kolorówka, tradycyjnie starożytny post o olejku rycynowym i o odżywce Lashvolution :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kredki z Golden Rose są świetne, coraz więcej się o nich słyszy w blogosferze a ja ani trochę się temu nie dziwię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam kosmetyków Kneipp. Muszę je sobie kupić, bo bardzo dużo blogerek je zachwala :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie rekordy popularności bije post o skarpetach złuszczających :) Ma ponad dwukrotnie więcej wyświetleń niż drugi post z kolei :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj czasami tak jest, że czytelnikom najbardziej podoba się to co nam nie koniecznie ;) Sama czytałam większość twoich postów dotyczących kosmetyków :)

    Zapraszam, będzie mi miło, jeśli skomentujesz lub klikniesz w linki :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com/2015/12/swieta-coraz-blizej-czyli-prezenty-last.html

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też czasami zwykłe posty są niezwykle popularne :) muszę uzupełnić zaległości o mascarę LilyLolo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię ten z lovely rozświetlacz i z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bardzo lubię ten rozświetlacz, świetnie się sprawdza i malutko kosztuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No czasami statystyki zadziwiają:) wydaje się, że jakiś post będzie miał wiecej niz inny a tu niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.