Kolejna utylizacja | DENKO

08:30
Zaczynam porządki świąteczne od wyrzucenia wszystkiego co zalega w mojej torbie na projekt denko. Zgodnie ze swoim założeniem nigdy więcej nie doprowadzą do tego, aby torba była tak zapełniona, że pisanie postu zajmowałoby trzy godziny jak ostatnim razem. Przejdźmy zatem do konkretów. 



1. Le'Maadr, Łagodząca i nawilżająca woda micelarna do demakijażu 

Byłam bardzo zadowolona z tego produktu i z chęcią bym do niego powróciła, gdyby nie jego cena. Prędzej znów zagości i u mnie zielony Garnier.
Czy kupię ponownie? Raczej nie, choć bym chciała. 


2. A-True, Serum do cery zanieczyszczonej, trądzikowej i tłustej 
Kolejny produkt, przy którym mogę napisać, iż żałuję że się skończył. Pewnie się powtórzę, ale gdyby nie jego cena i brak dostępności serum to zagościłoby w mojej pielęgnacji na stałe. 

Czy kupię ponownie? Nie, bo nie mam jak. 

3. Babydream, oliwka dla niemowląt 

W porównaniu do innych średnia oliwka, choć uważałam ją za ideał, którą można zakupić w każdym Rossmannie. Przetestować warto, aby ją sprawdzić, ale u mnie zachwytu nie wywołała.
Czy kupię ponownie? Nie. 



4. Wibo, Eyebrow Stylist 

To jeszcze stara wersja tego produktu, która była ze mną bardzo długo i byłam z niej w miarę zadowolona. Postanowiłam się z nią w końcu pożegnać i kupić coś nowego.
Czy kupię ponownie? Pewnie nie. 


5. Mgiełka z Avonu 

Wykańczam wszelkie zapachy tych mgiełek jakie posiadam i pewnie będą pojawiały się co denko.
Czy kupię je ponownie? Nie. 


6. Intima, Emulsja do higieny intymnej 

Do kupienia w każdej Biedronce. Mój ulubiony produkt do dbania o strefy intymne.
Czy kupię ponownie? Tak. 



7. Le'Maadr, Peeling z 12% kwasem glikolowym 

Kurację swoją zakończyłam cudownymi efektami, które utrzymują się do tej pory. Moja skóra przechodzi swój najlepszy okres.
Czy kupię ponownie? Zastanowię się nad tym na wiosnę. 


8. Fitomed, Mój krem nr 6 

Wszystkie kremy od Fitomedu jakie testowałam się sprawdziły, ten również. Dlatego tak bardzo polecam produkty tej firmy, ponieważ są takie i skuteczne.
Czy kupię ponownie? Być może. 


9. Ziaja, Tonik ogórkowy 

Nie, nie i jeszcze raz nie!
Czy kupię ponownie? NIE! 


10. Carmex, balsam w słoiczku 

To moja ulubiona wersja tego kultowego już balsamu. Zawsze ze mną. 
Czy kupię ponownie? Tak, już nawet to zrobiłam. 


11. Loreto, Guma do stylizacji włosów 

Tego typu produkt lub żel zawsze jest w mojej kolekcji ze względu na to iż gdy wiążę włosy w kitkę lub koka muszę się ,,ulizać". Posiadam bardzo dużo baby hair, które potrafią odstawać na wszystkie strony więc jest to konieczny zabieg. Ten produkt to średniak, ale zły też nie jest. Dostępny w każdej Biedronce.
Czy kupię ponownie? Nie. 


12. Biosilk, Olejek z marakui 

Dobry, ale nie zachwycający olejek do włosów. Nadal szukam idealnego produktu w tej kwestii.
Czy kupię ponownie? Nie. 


13. Isana, Kuracja nawilżająca do włosów 

Cudowna maska do włosów, którą można stosować także jako odżywkę. Niska cena tego produktu również zachęca do wypróbowania.
Czy kupię ponownie? Tak. 


14. Eveline, Art Scenic, korektor rozświetlający 

Dla posiadaczek sporych zasinień pod oczami ten produkt może być bublem, choć rozświetla bardzo ładnie i ogółem jest to dobry produkt. 
Czy kupię ponownie? Nie. 

Utylizacja ukończona. 

29 komentarzy:

  1. Faktycznie żel z WIBO ma teraz inne opakowanie ;) U mnie wyląduje w grudniowym denku. Polecam żel do brwi BROW Drama z Maybelline ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuję go z pewnością, aczkolwiek za Wibo kupiłm żel z Essencce.

      Usuń
  2. sporo zużyć, oliwkę BD kupuję regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie lepiej sprawdza się oliwka HiPP, ale teraz testuję tą z BabyDream dla mam i również jestem zadowolona.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Całkiem sporo jak na taki krótki czas :).

      Usuń
  4. Spore denko. ;) Używam oliwki Babydream do masowania ciała bańkami chińskimi i tu sprawdza się bardzo dobrze. :) na włosy czasami ją nakładam, ale z dodatkiem oleju rycynowego, bo sama oliwka BD średnio się u mnie sprawdza. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bańki chińskie mam zamiar sobie zakupić :).

      Usuń
  5. Ja mam ten żel do brwi z wibo i bardzo go lubię ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również go lubiłam, jednakże ten błysk zaczął mnie delikatnie ,,mówiąc" denerwować.

      Usuń
  6. Ja chciałam kupic na promo ten żel do brwi, ale zobaczyłam, że a drobinki i zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chyba dobrze, matowe są zdecydowanie lepsze.

      Usuń
  7. Złota Isana sprawdziła się świetnie też na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tylko ta kuracja sie sprawdziła i na pewno sięgnę po nią ponownie :).

      Usuń
  8. bardzo lubię carmexy, szczególnie klasyka w słoiczku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, zawsze musi być ze mną :).

      Usuń
  9. Tę kurację do włosów Isany muszę sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych produktów, ale maskę Isany kupię mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jeszcze starą wersję Loreto, która praktycznie jest już denkiem dawno,ale wykryłam,że w starej nie było alkoholu denat. w składzie a w tym nowym niestety już jest ;/ Brrr... Co do kremów z fitomedu, bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tego to nie wiedziałam o Loreto, raczej go drugi raz nie kupię.
      Kremy z Fitomedu za to zawsze godne polecenia :).

      Usuń
  12. Miałam kilka produktów z Twojego denka, np intimea ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wpis, czekam na więcej. Kom za kom? Obs na obs?
    Zerknij na mój blog http://urodaizdrowiekobiet.blogspot.com/ pokazałam tam jak zdobyć darmowe bony na kosmetyki, jeżeli jesteś aktywną blogerką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie Ci poszło. Tak patrzę i chyba nie znam nic z Twoje denka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam godnego polecenia się znajdzie :).

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.