Diagnosis wyposaża w nowości

Dzisiaj znów na chwilę odejdziemy od recenzji, bowiem nowa firma mi zaufała i nawiązała ze mną współpracę.
Diagnosis sprzedaje produkty medyczne, wyroby i sprzęt medyczny, ale jest także dystrybutorem produktów kosmetycznych, niektórych marek, których specyfiki można znaleźć przede wszystkim w aptekach. 



Strona Diagnosis:
KLIK 



Miałam możliwość wyboru i padł on ma markę NovaClear i Płyn do cery trądzikowej Acne Cleanser - KLIK.
Jestem ciekawa jak się spisze. Zobaczymy także jak zaprzyjaźni się z moją kapryśną cerą. 



Znacie markę NovaClear od Diagnosis? 

14 komentarzy:

  1. Nie znam marki, ale o tym płynie na pewno się więcej dowiemy jak go bliżej poznasz:) czekamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt, i ja miewam problemy trądzikowe wiec chętnie będę wypatrywać recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji poznać tych kosmetyków :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam marki. Ja na szczęście nie zmagam się z trądzikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam zupełnie kosmetyków tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmagam się z trądzikiem i bardzo jestem ciekawa jak się spiszę ten produkt,Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. NIe znam i chetnie poczytam twoja recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. OO dla mnie to nowość, czekam na rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.