Zachciewajki z DressLink

Zaskakując mnie po raz kolejny, odezwałam się do mnie Pani z DressLink domagając się ode mnie wręcz kolejnego zamówienia i wishlisty. Muszę przyznać, że miałam nie lada dylemat bo nie wiedziałam na co się zdecydować. Zacznijmy jednak od zachciewajek. 



Od kilku dobrych tygodni poszukuję zarówno płaszcza na zimę jak i wiosnę. Jak do tej pory moje poszukiwania nie przyniosły większych rezultatów, ale DressLink w swoim asortymencie zawiera jeden, który mi się bardzo spodobał.



1

Powróciłam ostatnio do noszenia nieco luźniejszych ubrań, szczególnie bluzek i innych narzutek, aczkolwiek zaznaczę, że moje zamiłowanie do sukienek nie zniknęło. 




2 |





4 |

Odkryłam ostatnio, że strasznie podobają mi się wszelkie zegarki. Sama posiadam jeden w którym muszę wymienić baterię, ale z chęcią przygarnę kolejny. 





6 |

Ostatnią kategorią są oczywiście akcesoria kosmetyczne. Tym razem musiałam już zamówić pędzle, bo wiele dziewczyn o nich pisało i wrzucę w to swoje trzy grosze. Dorzuciłam jeszcze do koszyka gąbeczkę, która wygląda identycznie jak ta od Real Techniques. 



8 |

Tak się prezentują moje zachciewakji. Będę wdzięczna za każde kliknięcie w numerki pod zdjęciami. 

9 komentarzy:

  1. Nie wiem jak dobry jestem w przekonywaniu i/lub pociskiwaniu kitu, ale przy rozpoczęciu kooperacji z Dresslink (CNDirect), to nie musiałem pisać takiego posta, od razu zaczęliśmy od wysyłania ubrań haha

    W każdym razie - zegarków nie dostaniesz, ostrzegam, przesyłka za elektronikę zabija.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I po co taki komentarz, większość osób wie na czym polegają takie współprace, więc uważam go za zbędny.

      Usuń
  2. Piękny jest ten czerwony płaszczyk ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że nie trafił do mojego zamówienia, ale również bardzo mi się podoba :).

      Usuń
  3. Kochana wszystko poklikałam, mam nadzieję że się zrewanżujesz w najbliższych dniach :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.