Święta przyszły wcześniej dzięki DressLink

Czas prezentów czas start, święta przyszły wcześniej. Wszystko za sprawą przesyłki od Dresslink, która dotarła do mnie kilka dni temu. Zapraszam dalej, a dowiecie się co do mnie dotarło. 


Z ubrań zamówiłam jedną rzecz. Jest nią bluzeczka na szerokich ramiączkach w kolorze czarnym z białą wstawką z koronki na klatce piersiowej. Bluzeczka została wykonana z imitacji bawełny i jest bardzo przyjemna w dotyku. W dodatku przyzwoicie wykonana. Jej prosty krój sprawia, że świetnie nadaje się do spódnicy czy spodni z wysokim stanem. 


KLIK

Drugą rzeczą jest zestaw pędzli, na które naprawdę niecierpliwie czekałam. Set zawiera 8 pędzli z czego cztery są przeznaczone do twarzy i cztery do oczu. Już zabrałam się za testy i na pewno w odpowiednim czasie napiszę recenzję. 



Ostatnią rzeczą jest gąbeczka, która z kształtu przypomina tą z Real Techniques. Jednakże rzeczywistość jest z goła inna, gdyż jest ona bardzo malutka. Porównałabym ją do małych jajeczek jakie wypuścił Beauty Blender. Zobaczymy jak się spisze w działaniu. 



Z pierwszego prezentu jestem jak na razie zadowolona i z uśmiechem przystąpię do korzystania z tych rzeczy.
Standardowo, prosiłabym o kliknięcie choć w jeden link, ponieważ bardzo mi to pomoże. Z góry dziękuję! 

33 komentarze:

  1. Kochana oczywiście na moją pomoc możesz zawsze liczyć, poklikałam wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi sie pedzle :) Poklikane, prosze o to samo w nowym poście :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie ozdobiona jest ta bluzeczka 3.90$ to bardzo tanio, masz moje kliki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajną bluzeczkę wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Wyglądają rzeczywiście pięknie, zobaczymy jak z użytecznością.

      Usuń
  6. Ciekawią mnie te pędzle
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nad pędzlami sama się zastanawiałam, nad gąbeczką też, ale myślałam, że jest to dokładna imitacja RT, którą mam od dawna i uwielbiam. Taka mała nie jest mi absolutnie potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jest malutka, pod oczy nadaje się idealnie. :)

      Usuń
  8. Pędzelki mam w innej wersji kolorystycznej ale bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Jeszcze troszkę i pojawi się recenzja :).

      Usuń
  10. Poklikane :) ja polecam jeszcze apki whish i cute :) coś w stylu chińskiego allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem nic nie dorówna gąbeczce z Beauty Blender :) JEst najlepsze :) Pędzli nie znam, więc liczę na recenzję :)
    Tymczasem zapraszam również do mnie http://niepoprawniepoprawna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam BB więc się nie wypowiem i szczerze to troszkę nie rozumiem jego fenomenu.

      Usuń
  12. Moim zdaniem nic nie dorówna gąbeczce z Beauty Blender :) JEst najlepsze :) Pędzli nie znam, więc liczę na recenzję :)
    Tymczasem zapraszam również do mnie http://niepoprawniepoprawna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa jestem jak sprawdzą się pędzle. :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.