Powrót do hybrydy!

Jak już pisałam parokrotnie, zaczęłam pracę. Mój plan na studiach pozwolił mi znaleźć sobie jakieś zajęcie i udało mi się zdobyć zatrudnienie w cudownej restauracji w Toruniu. Jestem strasznie z siebie dumna, bo poczułam że zaczęłam pewien nowy etap w swoim życiu, ale nie o tym. Praca kelnerki wymaga nie tylko nienagannej aparycji, ale także czystych, mało krzykliwych paznokci. 



Do swoich w miarę długich paznokci jestem bardzo przywiązana, ponieważ doprowadzenie ich do takiego stanu w jakim są obecnie zajęło mi parę dobrych lat. Na samym początku utrwalałam je odżywką, bardzo transparentnym kolorem oraz top coatem, tylko po to aby je wzmocnić. Doszłam jednak do wniosku, że na dłuższą metę może to nie wystarczyć i wtedy przypomniałam sobie o hybrydach.
Jak zapewne pamiętacie próbowałam sama wykonywać ten manicure, ale przekonałam się tylko że za bardzo się do tego nie nadaje. I znalazłam, a raczej został mi polecony Nikodem.




Ten niesamowicie utalentowany człowiek, wykonuje manicure hybrydowy w swoim domowym zaciszu, jest lepszy od wielu Pań, które wykonują manicure w profesjonalnych salonach. Cuda na pazurach tworzy w niskich cenach, w dodatku jego pełen profesjonalizm zachwycał. Pracuje przede wszystkim na hybrydach marki Gelish oraz Mistero Milano.
Mam nadzieję, że uda mu się otworzyć swój własny salon w Toruniu, bo na pewno zostanę jego klientką.
Zdecydowałam się na wykonanie klasycznego french'a, mimo że nigdy nie byłam jego fanką. Zmieniłam zdanie po tym jak zobaczyłam wygląd swoich paznokci. 




Jeżeli jesteście z Torunia lub jego okolic, a chcecie zacząć przygodę z hybrydami w cenie nieporównywanie mniejszej niż proponują to salony czy wyspy w galeriach i jednocześnie ułatwić sobie życie na około 3 tygodnie to bardzo polecam Wam Nikodema. 



Pierwsze zdjęcie prezentuje moje obecne pazurki, a reszta zdjęć to prace Nikodema. Do tej pory się zachwycam jakie cuda można wykonać na płytce paznokcia.
Jeżeli będziecie zainteresowane do zachęcam do kontaktu z Nikodemem, a także polubienie jego stron na portalach społecznościowych. Podaję do niego kontakty:
1) Numer telefonu: 797 681 049

2) Facebook: KLIK
3) Instagram: KLIK 


A jak tam wasze hybrydy? 

28 komentarzy:

  1. Gratuluje pracy:)
    Niestety nie moje okolice:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pazurki :)
    Najbardziej podobają mi się te na drugim zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj potrafi zrobić śliczne wygibasy na tych pazurach :).

      Usuń
  3. Przepiękne hybrydy :) Jak na razie nie próbowałam, jednak może kiedyś się skuszę do takich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, spróbować takie niedługo na swoich :).

      Usuń
  5. Śliczne :) Ja osobiście hybrydy uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także, chyba zupełnie zrezygnuję ze standardowego malowania paznokci :).

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Mi nie wychodzi, więc wolę chodzić do profesjonalisty :D.

      Usuń
  7. A mi się french bardzo podoba :) Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne, kocham hybrydy, śliczne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś nosiłam ale nie tej marki i niestety kiepsko moje paznokcie wyglądały potem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi paznokcie po Semilacu źle paznokcie wyglądały, ale teraz prezentują się naprawdę dobre :D.

      Usuń
  10. Śliczne paznokcie, ja osobiście nie noszę hybrydy ale bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto kiedyś spróbować, mi hybryda ratuje życie :D.

      Usuń
  11. Ja jeszcze nigdy nie miałam hybryd, ale te zdjecia wyglądają tak zachecająco :) Szkoda ze nie jestem z Torunia :P

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.