Le`Maadr Laboratoires, A, Łagodząca woda micelarna

08:30
Kolejna woda micelarna. Kolejna historia, ale nowa firma. Czy da się ten produkt lubić? 


Opis:
Specjalistyczna woda micelarna do skóry wrażliwej: 
- łagodzi podrażnienia,
- zmywa makijaż,
- idealna po peelingu, depilacji, zabiegach kosmetycznych,
- aktywne składniki nawilżają i trwale poprawiają witalność skóry,
- przebadana dermatologicznie,
- nie zawiera parabenów.
Specjalistyczna woda micelarna do demakijażu twarzy i oczu, zawierająca substancje nawilżające i łagodzące, m.in.: allantoinę, d - pantenol, aloes. Łagodzi podrażnienia, zmniejsza uczucie zaczerwienienia i uczucie dyskomfortu. Skóra jest odpowiednio nawilżona, staje się gładka i elastyczna. 
Oczyścić skórę twarzy przy pomocy płatka bawełnianego. Można stosować po zabiegach kosmetycznych i odświeżać twarz w ciągu dnia, w razie potrzeby. Woda micelarna nie wymaga dodatkowo użycia wody, mleczka, toniku. 

Skład:
Woda, Sok z aloesu, Gliceryna, Panthenol, Poloxamer 184, Allantoina, DMDM Hydantion/ Methylchloro-Isothiazolinone/ Methylisothiazolinone.

Jak można zauważyć produkt ma bardzo ciekawy, sympatyczny skład. Woda nie zawiera parabenów, choć można by się przyczepić, że ich miejsce zajęło DMDM.  Została oczywiście przebadana dermatologicznie.  
Wodę micelarną otrzymujemy w wielkiej, bo 500 ml butelce, wykonanej z półtwardego tworzywa. Wbrew sporemu rozmiarowi, jest poręczna oraz przyjemna w używaniu, do czego przyczynia się także dobre wyprofilowany dziubek dozujący. Etykieta opakowania, jak na tą markę przystało, została utrzymana w minimalistycznym stylu, co mi bardzo odpowiada i zawiera ona wszystkie potrzebne informacje.


Ta wielka butla jest już ze mną trzy miesiąca i nadal nie widać jej końca. To rozumiem, pisząc o wydajności. Na pewno jest to najwydajniejsza woda micelarna, jaką miała i pobija na głowę nawet tą z Garniera. Cena? 29 zł w regularnej cenie. Dostępność? Stacjonarnie powinna być do kupienia w drogeriach Super-Pharm.
Woda jak woda, nie ma, co się rozpisywać o konsystencji. W składzie brak substancji zapachowych, więc liczyłam na to, że będzie bezzapachowa. Mój czuły nos jednak wyczuwa w niej odrzucającą woń, którą można wyczuć u każdego dentysty. Tak mi się on kojarzy. Na szczęście da się go wytrzymać i nie zostaje na twarzy.
Ten cudaczek dosłownie w przeciągu chwili zmywa każdy makijaż, zarówno oczu jak i twarzy. Pozostawia na skórze wodną warstwę, która po chwili się wchłania. Nie pozostawia podrażnień, a ewentualne łagodzi. Przy demakijażu oczu, nawet, jeśli się dostanie do oka, nie powoduje pieczenia czy innych nieprzyjemnych skutków.
Świetnie sprawdza się także przy tonizowaniu skóry, ponieważ łagodzi podrażnienia, o czym już pisałam oraz delikatnie skórę nawilża. Przynosi ulgę i ukojenie naszej cerze. To samo tyczy się momentu, w którym stosujemy ją po zabiegach kosmetycznych, jak ciężkie peelingi.
Bardzo pomagała mi przy walce z trądzikiem swoim łagodnym, ale dogłębnym działaniu. 

Całkowicie zgadzam się z obietnicami producenta. Mogę ją postawić na równi z moim ukochanym zielonym Garnierem. Bardzo poważnie zastanawiam się nad jej odkupieniem, ponieważ jest idealna! 

12 komentarzy:

  1. Z tego co kojarzę to cena jest wysoka, a płyn z Garniera na tyle mi pasuje, że nie potrzebuje na chwilę obecną zmian ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię testować nowości a ten sprawdził się na szczęście :)

      Usuń
  2. Ten płyn jest troszeczkę droższy, pewnie na promocję trafiłaś ;) Właśnie zużywam butelkę i męczy mnie bardzo. Po użyciu jestem zaczerwieniona, piecze oczy i ten zapach, jakby octu jabłkowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała sprawdzić ile dokładnie kosztuje. Jestem zaskoczona, że tak na Ciebie działa bo mi nie sprawiał żadnych problemow.

      Usuń
  3. Fajnie, że tak dobrze radzi sobie z makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tego produktu, obecnie używam Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma same plusy. W takim razie wart kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam zielonego Garniera i bardzo mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.