Kosmetyczna Obsesja obchodzi 2 urodziny!

Dokładnie dwa lata temu na Kosmetycznej Obsesji pojawiła się pierwsza recenzja! Blog obchodzi drugie urodziny! 


Nie mogę uwierzyć, że minęły już dwa lata. Przez ten czas napisałam dla was przeszło 400 postów, blog zdobył 385  obserwatorów, a licznik naliczył 7832 komentarzy i około 136 tysięcy wyświetleń. Wszystkie te dane pochodzą z dnia 15 listopada, gdy przygotowuję ten post. 

Kosmetyczna Obsesja to dla mnie wielka chluba i największa pasja. Mimo, że wielu uważało to co robię za bezsensowne, ja się tym nie przejmowałam i myślę, że udowodniłam wiele.
Przede wszystkim jednak chciałabym podziękować Wam, czytelnikom, gdyż bez Was nie byłoby nic, nie byłoby mnie.
Mam nadzieję, że będzie Was coraz więcej i przygotujcie się na kolejne lata ze mną. 

Dziękuję! 

24 komentarze:

  1. Gratuluję i życzę dalszych blogowych sukcesów. ;) ja dopiero zaczynam i daleko mi do Twojego wyniku.
    Zapraszam do mnie. ;)
    healthierhaircare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Praca i pasja pozwala osiągnąć wszystko! :)

      Usuń
  2. Gratulacje :) i życzę kolejnych lat owocnych w wenę i chęć do tworzenia. U mnie niedługo również stukną 2 lata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę wielu kolejnych owocnych lat w blogosferze :) Mój blog niedawno obchodził swój roczek i też jestem dumna sama z siebie, bo zakładając go nie sądziłam, że to mnie tak wciągnie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również tak nie sądziłam, obecnie nie wyobrażam sobie życia bez Kosmetycznej :).

      Usuń
  4. Kolejnych tak owocnych lat w blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje. U mnie niebawem stukną 3 latka. Jak ten czas leci :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję. Jesteś super blogerką i oby tak dalej. Trzymam za Ciebie mocno kciuki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, naprawdę miło czytać takie komentarze! Dziękuję! :*

      Usuń
  7. Gratulacje! Życzę kolejnych cudownych, blogowych lat :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.