Kabos, 9w1 Hardener - utrwalacz

08:30
Podejrzewam, że postów o paznokciach będzie się pojawiało niewiele. Dlaczego? Zatrudniono mnie na stałe jako kelnerka, a jak wiadomo paznokcie nie mogę się rzucać w oczy, muszą być ,,czyste". Przez to że ich praktycznie nie maluje są one narażone na szybsze niszczenie się, a w szczególności złamanie, a dzisiejszy bohater pomaga mi tym rzeczom zapobiegać.
Prawdopodobnie będę miała także gratkę dla dziewczyn z Torunia związanych z paznokciami i chcącymi zacząć swoją przygodę z manicure hybrydowym.



Opis:
Utwardzacz 9 w 1- Wielofunkcyjny preparat do paznokci o szerokim spektrum działania: utwardza płytkę paznokci, wypełnia ubytki i nierówności, nabłyszcza, uelastycznia, odświeża i przedłuża trwałość koloru emalii, działa, jako baza podkładowa pod lakier, chroni przed promieniowaniem UV, przyspiesza proces wysychania emalii.

Do kupienia:
TU

Opakowanie utrwalacza jest zbliżone do tych od lakierów i zawiera w sobie 14 ml, które na stronie producenta kosztuje 20 zł. Całkowicie szklane, dobrze wykonane i przezroczyste, przez co widać ile produktu zostało w środku.
Pędzelek jest identyczny jak w przypadku emalii, czyli długi oraz wąski, co może być plusem i minusem, jednakże cenię go za to jak szybko oraz sprawnie można z nim pracować.
Stosuję ten preparat praktycznie od momentu, w którym do mnie trafił, a było to około 20 września. Od tego momentu towarzyszy mi przy wykonywaniu każdego manicure, nawet najprostszego i nie widać żadnego ubytku z buteleczki. Zostanie ze mną na bardzo długo.
Utrwalacz ma bardzo rzadką konsystencję, co może denerwować, jeżeli delikatnie się wyleje poza paznokieć, jednakże właśnie dzięki temu szybko można pokryć nim paznokieć. Nie ściąga wcześniej nałożonego koloru z paznokcia.
Fantastycznie utwardza paznokcie, uzupełniając wszelkie możliwe ubytki lub nierówności. Dodatkowo nabłyszcza mocniej lakier, a efekt ten nie schodzi w trakcie noszenia. 
Przetestowałam go na większości lakierów jak posiadam i zawsze działał równie dobrze, a na przykład denerwujące bąbelki powietrza się nie pojawiły. Wszelkie lakiery nim pokryte utrzymywały się na moich paznokciach przez 7 dni, bez odprysków, zniszczeń i innych niespodzianek, które mogą się przydarzyć.
Jak jeszcze okazało się, że przyśpiesza wysychanie wcześniej nałożonych warstw, to zakochałam się totalnie.
Producent proponuje stosować go także, jako bazę pod lakier, jednakże nie przetestowałam tego sposobu. Moją bazą od zawsze i na zawsze będzie odżywka 8w1 z Eveline. 


Jeśli szukacie dobrego top coatu 9w1 Hardner to świetny kandydat. Polecam! 

15 komentarzy:

  1. akurat utrwalacz by mi się przydał, może zainwestuję w ten :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam hybrydy, ale polecam Ci też na przyszłość Top Coat z Celii.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie sama noszę hybrydy więc poszedł odrobinę w odstawkę ;).

      Usuń
  3. fajnie, że się tak dobrze u Ciebie sprawdził :)
    ja używam hybryd, ale słyszałam, że fajny top ma golden rose :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi odżywka Eveline niestety bardzo nie służy i niszczy paznokcie. Ostatnio jestem wierna hybrydom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydom warto być biernym, sama ostatnio założyłam i raczej przez jakiś czas będą u mnie gościć.

      Usuń
    2. A ją w końcu muszę wypróbować hybrydy :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.