Jacques Battini, Mgiełka zapachowa Juicy Berry | Najlepsze mgiełki zapachowe na rynku!

Kocham perfumy, podejrzewam, że jak większość kobiet na świecie, aczkolwiek ostatnio chciałam je zamienić na coś innego. Czy mi się udało? 



Tak, udało mi się, ponieważ śmiało mogę stwierdzić, że znalazłam najlepsze mgiełki dostępne na naszym rynku. Mowa o mgiełkach zapachowych z serii Young marki Jacques Battini.
Dostępne są w każdej drogerii Hebe w pięciu wariantach zapachowych, a dla siebie wybrałam Juicy Berry, czyli świeżość soczystych jagód i nie tylko.
Zgrabna, dobrze wykonana buteleczka z wygodnym, niezacinającym się atomizerem o odpowiednim rozprysku zawiera 200 ml. Cena regularna wynosi 20 zł, jednakże często można je znaleźć na promocji za 16 zł.
Nie trzeba się nią spryskiwać od stóp do głów, wystarczą strategiczne miejsca, podobnie jak przy perfumach, co oczywiście wpływa na świetną wydajność.




Zapach jest niezwykle piękny, słodki i odświeżający jednocześnie. W dodatku urzeka swoją transformacją, gdyż na początku czuć słodycz, i tylko ją, a później wyłaniają się truskawki, poziomki, jeżyny. Coś cudownego. 
 To, co sprawa ich nazywam je najlepszymi to ich intensywność oraz trwałość. Potrafią się utrzymać cały dzień na skórze, a na ubraniach nawet dłużej. Nie ma dnia abym nie otrzymała zapytania, czym pachę, bo jak to ktoś określił ,czuję wiosnę". 

Inne zapachy są równie dobre oraz piękne. Na pewno jeszcze jedną zakupię. Polecam! 

15 komentarzy:

  1. JA z mgiełek zrezygnowałem na rzcz wód perfumowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam w pobliżu Hebe i niestety nie znam tych mgiełek. Ale słyszałam już o nich kilka dobrych opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda , że nie mam dostępu do hebe :/ Pewnie mają śliczne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę musiała zajrzeć do Hebe - ładne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam, tyle, że melonową. Jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w planach skusić się na mgiełkę tej marki, gdy skonczę tę z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.