Zatrzęsienie azjatyckich kosmetyków z Ber de Ver + NIESPODZIANKA!

Nie wiem czy pamiętacie jak testowałam azjatyckie maski do twarzy. Tym razem wskakujemy na inny poziom tych produktów pochodzących z tej półki! Ber de Ver to jedyny polskojęzyczny sklep internetowy z siedzibą w Japonii, która oferuję szeroki wybór marek kosmetycznych pochodzących z Japonii oraz Korei. Bardzo mnie cieszy, że będę mogła dla Was przetestować pewne cudeńko. Dziękuję także Pani Agnieszce za zaufanie Kosmetycznej Obsesji. 



Listonosz przyniósł mi małe zawiniątko, a w środku znajdował się przecudnie zapakowany produkt, który wybrałam wraz z liścikiem. I tutaj uwaga!
Pani Agnieszka przygotowała dla Was 10% kod rabatowy na wybrany przeze mnie produkt. Kod jest ważny od dziś przez 10 dni.
Wystarczy wpisać:

OBSESJA10


Dzięki niemu możecie się zaopatrzyć w Serum do cery zanieczyszczonej, trądzikowej, tłustej i mieszanej marki A-TRUE. Aby się do niego przenieść wystarczy kliknąć w link poniżej.
KLIK


Recenzji tego też produktu możecie w niedługim czasie spodziewać się na blogu.  
Znacie tą markę i jej produkty?  


25 komentarzy:

  1. Ojej :( kupiłabym, ale drogie jak cholera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z własnej kieszeni sama bym tyle nie wydała

      Usuń
  2. Dzięki za namiary na sklep :) Zawsze się zastanawiałam gdzie oprócz e-bay można dostać te azjatyckie kosmetyki :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam dlatego niecierpliwie czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ŁaaaaŁ znam atrue właśnie z Ber de Ver ale jakoś jeszcz nic nie miałam ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się skusić po recenzji :).

      Usuń
  5. Produkt zupełnie mi nieznany, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokusa jest przeogromna, muszę mocno się trzymać, aby nie wydać kasy! Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena całkiem spora także niech się dobrze sprawuje - miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na Twoją opinię najpierw :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.