Wincyj, wincyj - Fitomed

Będę musiała napisać podsumowanie wszystkich przesyłek z tego miesiąca. Nigdy nie zdarzyło mi się dostać ich aż tyle w tak krótkim czasie. Pewnie zauważyliście, że obecnie praktycznie co dwa dni pojawia się post prezentacyjny. Oto kolejny z nich, który jest kontynuacją, czyli Fitomed


Tym razem do do testów wybrałam:
1) Szampon do włosów suchych i normalnych (KLIK)
2) Masło kakaowe (KLIK

Szampony Fitomedu mi parokrotnie polecano, więc zobaczymy jak zachowają się na moich wymagających włosach, a masło kakaowe było od dawna na mojej ,,chciej" liście. Zastanawiam się nad stworzeniem swojej własnej mieszanki, ponieważ trafiło do mnie kilka ciekawych półproduktów. 


Miałyście te cudeńka? 

22 komentarze:

  1. Nigdy nic z tej firmy nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic od nich jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Fitomed, chociaż akurat tych dwóch produktów nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego postanowiłam zaryzykować, szczególnie z szamponem.

      Usuń
  4. bardzo lubię kosmetyki z fitomedu, u mnie za to jest mało paczek, chcę zużyć zapasy , będę też rzadziej publikować. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Masło kakaowe uwielbiam na przesuszone łokcie, kolana czy pięty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie jestem w trakcie testów, bo nie wiedziałam jak się za nie zabrać.

      Usuń
  6. Ja obecnie tez testuje niektore ich produkty ,nie kuje ich wiecej (moja jednozdaniowa recenzja).

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnego produktu z tej firmy. Szampon mnie nie interesuję, ponieważ właściwie tylko jeden mnie nie uczula. Za to chętnie przygarnęłabym to masło kakaowe ;)

    Zapraszam, będzie mi miło, jeśli skomentujesz :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie wzięłam ten szampon ze względu na pozytywne opinie i przyznam, że jestem zaskoczona. A co do masła kakaowego to myślę, że na zimowy okres będzie świetnym produktem.

      Usuń
  8. nie dla mnie te kosmetyki.. nie lubię takich zapachów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mają takich typowo ziołowych zapachów, które potrafią odstraszać. :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.