UWAGA! -49% na kosmetyki do makijażu w Rossmannie!

08:30
O takich informacjach warto pisać, więc donoszę jeśli jeszcze nie wiecie. 


Pojawiła się informacja, że ponownie drogeria Rossmann przeprowadzi swoją akcję -49% na kosmetyki kolorowe. Dla kochających kosmetyki to nie lada gratka i czas szykować się na polowanie oraz opróżnienie portfela. 

Na razie potwierdzono że:
1) 02.11-06.11.2015 - promocja obejmie szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery oraz produkty do pielęgnacji paznokci
2) 07.11-13.11.2015 - promocja obejmie tusze do rzęs, cienie do powiek, eyelinery, kredki do powiek 

Nie pojawiła się niestety informacja dotycząca produktów do twarzy, miejmy nadzieję, że jednak się tak stanie, bo sama chętnie upolowałabym jakiś podkład. 

Będziecie polować? 

29 komentarzy:

  1. Przy okazji odwiedzę Roska może się na coś zdecyduje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle będzie wielki syf w sklepach... ale na pewno pójdę. A nie wiesz może, czy w rossnet też będzie to obowiązywało?

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie mi niczego nie brakuje, więc się wstrzymam z zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to też jest dobre podejście - nie kupować na siłę ;).

      Usuń
  4. Gdzieś czytałam że podkłady i reszta do twarzy też ma być w kolejnym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak będzie, choć jestem zaskoczona że produkty do twarzy nie są pierwsze.

      Usuń
    2. Pewnie tak będzie, choć jestem zaskoczona że produkty do twarzy nie są pierwsze.

      Usuń
  5. Ja będę polować na szminki (jak zwykle) tusze, i linery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na pewno wybieram się po coś do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Wam takiej promocji :) Niestety u mnie nie ma takich obniżek , najwyżej co to 20 % taniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe czy mi się uda chociaż dostać do szafy, bo znowu będzie szał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się nad tym zastanawiałam. Może koczowanie pod Rossmanem? :D

      Usuń
  9. Ale będzie szał mam nadzieję, że jednak uda mi się coś kupić :)


    Obserwuję i zapraszam do siebie : http://detectivebeauty1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie ryzyko że szafy zostaną szybko opróżnione jest bardzo duże ;).

      Usuń
  10. ja się szykuje na szminki i może jakiś tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A kiedy promocja będzie na szczotki :) ???? POzdrawiam Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczotki polecam polować w promocjach standardowych.

      Usuń
  12. podkłady, pudry i inne kosmetyki kolorwe do twarzy zaczynają się zaraz po zakończeniu promocji na kolorówkę do oczu :)
    jakby co - więcej informacji u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.