Rozpoczynając przygodę z Sensilis

Uwielbiam odkrywać nowe marki, pozwala to poznać dogłębniej nasz rynek kosmetyczny. Sensilis, było mi znane jedynie ze swojej nazwy i recenzji, które udało mi się przeczytać na blogach, a teraz będę mogła jej doświadczyć.



Firma ta proponuje nam ekskluzywne dermokosmetyki, które są dostępne przede wszystkim w aptekach. Zaczęłam, więc przeglądać punkty sprzedaży w swoich okolicach, czyli Toruń/Bydgoszcz i okazało się, że można je zakupić jedynie w drogerii Hebe, która znajduje się w mieście Kopernika. Mam nadzieję, że pojawi się ich troszkę więcej z czasem. 

Wybierając produkt dla siebie miałam nie mały problem, ponieważ asortyment jest naprawdę szeroki. Jednakże jak zobaczyłam produkt o nazwie Supreme Udoskonalający i Rozświetlający Eliksir z Pyłem Diamentowym ( Perfecting & Illuminating Diamond Elixir) wiedziałam, że to coś dla mnie. Ten diamencik także do mnie trafił. 


Przyznam, że mam wysokie oczekiwania, co do tego produktu. Mam nadzieję, że sprawdzi się na mojej twarzy nie tylko solo, ale także, gdy wymiesza się go na przykład z podkładem.
Wszystko okaże się w trakcie tekstów. 




Znacie produkty marki Sensilis? 

13 komentarzy:

  1. Nie znam marki, ale chętnie poczytam o tym diamentowym eliksirze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie znam marki, ale jestem ciekawa efektów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mogę napisać, że jestem bardzo mile zaskoczona :)

      Usuń
  3. jestem bardzo ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dobre doświadczenie z marką;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba czytałaś recenzję u mnie we wrześniu;) w zapasie mam jeszcze jeden krem

      Usuń
  5. Miałam krem tej firmy i byłam nim oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że sama będę oczarowana ;).

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.