Gołębia szarość zaatakowała moje paznokcie! - Kabos nr 86

08:30
Astronomiczna jesień zawitała do Polski jakiś czas temu, więc mogę napisać, że sezon na jesienne kolory otwarty. Jak otrzymałam lakiery marki Kabos od razu wiedziałam, że pierwszy na moich paznokciach musi zawitać nr 86 noszący nazwie Gołębia Szarość. 


Opis:
Lakier Emalia  Profesjonalny lakier do paznokci SaloNails oparty na formule Long Lasting. Jego fluidowa konsystencja pozwala na wykonanie idealnego manicure. Jest łagodny dla płytki paznokcia, nie powoduje łamania i rozdwajania się paznokci. Nie zawiera szkodliwego formaldehydu, toluenu i DBP

Do kupienia:
TU 


Ta piękna, szklana buteleczka zawiera 14 ml emalii, co jest całkiem sporą ilością. Zapewne będę miała problem ze zużyciem wszystkiego, ale mam nadzieję, że moje współlokatorki mi pomogą. Cena to 23 zł plus przesyłka, chyba, że uczęszczacie do hurtowni kosmetycznej, która posiada asortyment firmy.
Lakier ma idealną konsystencję, która nie jest zbyt rzadka czy gęsta, dzięki czemu dobrze się z nią współpracuję. Można mieć zastrzeżenia, co do wąskiego pędzelka, ponieważ trzeba wykonać więcej ruchów, aby pokryć płytkę paznokcia. Jednakże mi całkowicie on nie przeszkadza, gdyż pozwala być bardzo precyzyjnym a i szybko oraz sprawie się nic pracuje. 
Gołębia szarość posiada dobre krycie, gdzie przy dwóch warstwach nie ma żadnych prześwitów, czy smużenia. Dwie warstwy widzicie także na zdjęciach.
Odcień ten pięknie wygląda na paznokciach, podkreślając urodę dłoni. Uwielbiam takie kolory. 


Schnie w bardzo przyzwoitym czasie po około 12-15 minutach mogłam paznokcie pokryć produktem utrwalającym.
Bardzo mile zaskoczyła mnie trwałość. Dodam, że zawsze utrwalam lakier jakimś top coatem, jednakże to jak ostatnia warstwa manicuru będzie działała zależy także, od jakości wcześniej nałożonego lakieru. Po 4 dniach od aplikacji tylko na niektórych paznokciach starła się zakładka, ale oprócz tego nie było żadnej różnicy. Nie oszczędzałam przez ten czas swoich paznokci, eksploatowałam jej normalnie jak każda z nas na przykład przez sprzątanie. Po 6 dniach to samo. Naprawdę mile i ogromnie się zaskoczyłam, bo spokojnie mogę przez 7-8 dni nie martwić się o swoje paznokcie. 


Jak Wam się podoba? 

22 komentarze:

  1. Bardzo ładny kolorek, na jesień idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta szarość jest cudowna, w tym roku pokochałam takie lakiery

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ich jeden lakier i uważam , że jest świetnej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny szary kolor :) Szukam czegoś podobnego, jednak chyba z niższej cenie :) Choć za taka trwałość... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczny ten kolorek :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię szarość! mam też podobny z Eveline :))
    buziaki! zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko moje paznokcie atakuje podobny kolor ;).

      Usuń
  8. Bardzo lubię odcienie szarości na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.