Dwa domy + dwie torby + wakacje = ogromne DENKO!

08:30
Przez okres wakacyjny żaden artykuł z projektem Denko się nie pojawił. Przede wszystkim ze względu na to że wędrowałam między domem rodzinnym, wyjazdami wszelkiego rodzaju, a swoimi czterema kątami w Toruniu. Wynikiem tego jest trzymiesięczne ogromne denko, na które składają się dwa worki. Ilością tego wszystkiego byłam wręcz przerażona, a zebranie wszystkiego wraz z opisaniem zajęło mi tyle czasu, że nigdy więcej nie zdecyduję się na taki eksperyment. 



1. Indola Innova Sun Active Hair Protection Oil - ochronny olejek do włosów na lato  (recenzja) 

Ten olejek długo przeleżał u mnie na półce nieużywany. Przypomniałam sobie o nim gdy moje włosy zaczęły przybierać paskudny żółty odcień, o którym już wspominałam. Przez krótki czas mi pomagał, a potem się standardowo skończył.
Czy kupię ponownie? Raczej nie. 

2. Garnier Ultra Doux, Odżywka pielęgnacyjna, Olejek z awokado i masło karite 

Jedna z odżywek przy których moje lenistwo sięgnęło zenitu i po prostu jej nie opisałam. Szampon z tej serii uwielbiam, jego kolejne opakowanie także pojawi się w tym poście, jednakże odżywka się nie sprawdziła.
Czy kupię ponownie? Nie. 

3. Nivea, Odżywcze mleczko do ciała 

Część tego produktu otrzymałam od swojej współlokatorki Justyny, ponieważ szukałam czegoś co przyniosłoby ulgę mojej bardzo suchej oraz wymagającej skórze ciała. Niestety to nie produkt dla mnie, ale bublem nie jestem w stanie go nazwać.
Czy kupię ponownie? Nie. 


4. Fitomed, Odżywka ziołowa regenerująca do włosów suchych i 
normalnych (recenzja

Jako odżywka może i ten produkt się nie sprawdził, ale już jako maska owszem i byłam z niej bardzo zadowolona.
Czy kupię ponownie? Może. 

5. Isana - Wiosenny żel pod prysznic z ekstraktem z owoców malin (recenzja) 

Czasami zamieniam swoje ukochane żele z Dove a takie odpowiedniki, które euforii nie powodują, ale da się z nimi wytrzymać.
Czy kupię ponownie? Raczej nie. 

5. Evree, Power Fruit, specjalistyczna kuracja nawilżająca (recenzja

Uwielbiam olejki Evree, które zostały wypuszczone w tym roku. Wszystkie jaki otrzymałam do testów sprawdziły się u mnie fenomenalnie, choć gdybym miał ustalić ich ranking ten byłby na ostatnim miejscu.
Czy kupię ponownie? Może. 


6. Nivea, Care, lekki krem odżywczy (recenzja

Nigdy nie przepadałam na produktem tej marki do twarzy. Z testami tego zmieniłam zdanie. Świetny krem na dzień, pod makijaż. Zastanawiam się nad jego odkupieniem. 
Czy kupię ponownie? Raczej tak. 

7. Nivea, Creme Care, Kremowy żel pod prysznic o zapachu klasycznego kremu Nivea (recenzja) 

Kolejny przerywnik czyszczący, choć jest świetnym produktem i posiada delikatne właściwości pielęgnacyjne. 
Czy kupię go ponownie? Nie wiem. 

8. Ziaja, Ogórkowa, Tonik do twarzy (recenzja

Jeden z gorszych toników jakie kiedykolwiek posiadałam. Nigdy więcej i nikomu nie polecam.
Czy kupię ponownie? Zdecydowanie nie. 


9. 
Babydream, Shampoo (Szampon dla niemowląt z rumiankiem i pantenolem) (recenzja

Jak uwielbiam oliwkę do ciała Babydream i kończę obecnie chyba swoje trzecie opakowanie, tak szampon sprawdził się jedynie do mycia pędzli. Szkoda.
Czy kupię ponownie? Zdecydowanie nie. 

10. Schwarzkopf BC Moisture Kick maska (recenzja

Serię Moisture Kick będę wspominała zawsze, jako najlepiej nawilżającą i dbającą o włosy jakakolwiek mi się zdarzyła.
Czy kupię ponownie? Chciałabym! 

11. Ziaja, Liście Zielonej Oliwki, Oliwkowy płyn dwufazowy do demakijażu ust i oczu (recenzja

Śmiało mogę stwierdzić, że to moja ulubiona dwufaza i nie wiem które już opakowanie. Tak naprawdę to okazało się że w torbach znajdują się dwa opakowania tego produktu, lecz sfotografowałam tylko jedno.
Czy kupię ponownie? Zdecydowanie tak. 


12. Apis, Mgiełka z ekologiczną wodą z gałązek oliwnych i ekstraktem z oliwek (recenzja

Zgodnie z nazwą i jego przeznaczeniem dedykowanym przez producenta ten produkt się u mnie nie sprawdzić, aczkolwiek okazał się być świetnym tonikiem.
Czy kupię ponownie? Raczej nie. 

13.  AllePaznokcie, top coat (recenzja) 

Dobry top coat utrwalający manicure to podstawa, ten też taki jest i będę go miło wspominała.
Czy kupię ponownie? Raczej nie. 

14. Kobo Professional - Matt Make Up - Trwały podkład matujący (recenzja

Jeden z moich pierwszych podkładów które miały odcień dopasowany do cery. W recenzji go wychwalałam, jednakże z perspektywy czasu i ilości przetestowanych innych produktów tego typu mogę stwierdzić, że to średniaczek.
Czy kupię ponownie? Nie. 


15. Garnier Ultra Doux, Szampon odbudowujący (recenzja

Świetny szampon, uwielbiam go. Nie dość że fantastycznie oczyszcza i pielęgnuje, to jeszcze pozostawia włosy miękkie oraz gładkie.
Czy kupię ponownie? Tak. 


Testuję właśnie maskę z tej serii, ale mowa dziś o odżywce i powtórzę to co napisałam w recenzji: takie produkty powinny ułatwiać życie, a nie sprawiać problemy.
Czy kupię ponownie? Nie. 

17. Garnier, Skin Naturals, Płyn micelarny 3 w 1 do skóry normalnej i mieszanej (recenzja

Najlepszy płyn mineralny jaki miałam do tej pory. Idealny pod każdym względem.
Czy kupię ponownie? Zdecydowanie tak! 


18. 
Ziaja, Effectiv Depile, Krem do depilacji do skóry normalnej (recenzja

Mój ideał z kategorii kremów depilacyjnych. Nie zamienię go na nic innego i przestałam testować inne kremy.
Czy kupię go ponownie? Zdecydowanie tak! 

19. Fitomed, Krem nawilżający tradycyjny (recenzja

Będzie świetnym kandydatem do stosowania go w sezonie zimowych, gdy nasza skóra potrzebuję większego nawilżenia i cięższych konsystencji. 
Czy kupię go ponownie? Może.

20. Fitomed, Olej z avocado (recenzja

Jak wiecie jestem fanką wszelkich olei. Ten odpowiadał szczególnie mojemu ciału oraz włosom, twarzy raczej nie, ale mimo wszystko świetny produkt.
Czy kupię go ponownie? Tak. 


21. Bioelixire, Argan Oil Serum (recenzja

Stosowałam lepsze olejki na końcówki a ten mogę wrzucić do kategorii średniaków.
Czy kupię ponownie? Raczej nie. 

22. BioArgania Olej Arganowy 100% Eliksir młodości do twarzy, ciała i włosów (recenzja) 

Kolejny cudowny olej. Nie wiem czy nie lepszy od avocado. Pamiętam do tej pory jak miękką miała skórą na rękach.
Czy kupię ponownie? Tak. 

23. Eveline, Odżwyka 8w1 (recenzja) 

Coś co pojawia się w każdym projekcie denko. Moja ukochana, jedyna odżywka dzięki której w ogóle mam dłuższe paznokcie. Nie zamienię jej na nic innego, gdyż dostałam już w tym temacie nauczkę. 
Czy kupię ponownie? Zdecydowanie tak. 

Dziękuję. Skończyłam. Alleluja i do przodu! 

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. A dziękuję, ale chyba nigdy więcej do tego nie doprowadzę :D.

      Usuń
  2. Spore denko :) Ja bardzo lubię szampony z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabym przetestować inne bo jak na razie ten podbił moje serce :).

      Usuń
  3. Nie no bombowe denko :P
    u mnie szampon garniera się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim - też mieszkam w Toruniu! ;) Koniecznie muszę wypróbować ten płyn garniera. Olejek z Evree jest całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spore denko. Kilka produktów znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aale konkretne denko! gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi ta odżywka Isany też nie podpasowała. A co do tego kremu z Nivea też miałam złe nastawienie, ale miałam próbkę i... właśnie nie pamiętam, czy był aż tak dobry, żebym mogła go kupić! :) Muszę się nad tym zastanowić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi krzywdy nie zrobił i sprawdzał się pod makijaż, więc byłam zadowolona :).

      Usuń
  8. U mnie zawsze denka jakieś duże :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam za szybkość w zużywaniu, mnie do tej pory nie wychodzi :D.

      Usuń
  9. Spore denko, zaciekawiłaś mnie kosmetykami Fitomed i Bioargania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo tego - dla mnie szampon z Babydream też okazał się bublem

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.