Trzej ulubieńcy września

08:30
Ze względu na to, że skupiłam się raczej na wykorzystywaniu tych kosmetyków, które już w mojej kolekcji są, przez wakacje nie kupowałam dużo. Dopiero teraz jak sporo rzeczy pokończyłam, zaczynam wprowadzać nowe produkty i mam nadzieje, że już październikowi ulubieńcy będą bardziej różnorodni. Za to pod koniec swoich studenckich wakacji chciałabym przedstawić wrześniowe top 3. 


Szampon marki Joanna z serii Ultra Color System (recenzja), nadający platynowy odcień, musiał pojawić się w tym zestawianiu. Nie spodziewałam się, że zwykły szampon może poradzić sobie z paskudnym żółtym odcieniem, które zafundowało mi letnie słońce. Myślę, że pozostanie ze mną na stałe i będę stosowała go zamiennie z innym szamponem. Kto wie, może skuszę się także od odżywkę z tej serii. 

Kolejny flakonik perfum od Nicole Cosmetics, tym razem w numerze 049 (recenzja), który jest odwzorowaniem klasycznego i pierwszego zapachu słynnej modeli Naomi Campbell. Mi pozwolił się cofnąć się kilka lat wstecz, gdy oryginalny flakonik kupiła mi moja mama, były to moje pierwsze perfumy. Znów się przekonałam jak bardzo lubię ten zapach. 

Ostatnim produktem jest krem, którego nie zdążyłam Wam jeszcze opisać, ale recenzja oczywiście się pojawi. Mowa o słoiczku Mój krem nr 6, przeznaczonego do cery mieszanej o działaniu nawilżający-odżywczym. Jest to oczywiście produkt marki Fitomed. Początkowo myślałam, że mnie nie zachwyci, jednakże po czasie zauważyłam, że moja cera nie tylko stała się dobre nawilżona, ale poznikały niektóre blizny potrądzikowe, a nawet suche skórki. 

29 komentarzy:

  1. Te perfumy Nicole całkiem dobrze odwzorowują prawdziwe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te perfumy są nieziemskie, sama niedawno je próbowałam ;)

    Zapraszam tutaj ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawił mnie ten krem, czekam na większą recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też uwielbiam zapachy Nicole Cosmetics :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon latami był moim ulubieńcem, Fitomed rownież uwielbiam a na perfumy czekam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon na pewno ze mną zostanie na dłużej :).

      Usuń
  6. fajna notka

    Najbardziej wybieraną platformą jest blogger , ja zaś wybrałam mniej znaną. Chce wszystkim udowodnić że na tej platformie można prowadzić bloga : zapraszam do mnie http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa pełnej recenzji kremu z Fitomedu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna jestem ciekaw tego kremu

    OdpowiedzUsuń
  9. też używam obecnie podobnego szamponu na moje siwo blond włosy ;) w prawdzie może powodować lekkie przesuszenie przy ciągłym używaniu, ale z dobrą pielęgnacją jest okej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, ale to wystarczy zróżnoważyć innymi produktami :).

      Usuń
  10. Uwielbiam kremy Fitomedu, rewelacyjne działanie, za przystępną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno, dawno temu używałam tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię te fioletowe szampony od Joanny a najbardziej taki porzeczkowy z pompką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten szampon na pewno ze mną pozostanie :).

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.