Top 5 września

08:30
Kończymy wrzesień, tradycyjnie najsłynniejszymi postami. Życzcie mi powodzenia, ponieważ zaczynam czwarty rok studiów i powoli muszę począć przygotowania do magisterki. 



Prezentacja tego co przybyły do mnie z Chin. Torebeczka z tego zamówienia świetnie mi służy. Koszula zaś oprócz zdjęć nie miała jeszcze swojego wielkiego wyjścia, ponieważ jakoś nie było okazji jej ubrać. 



Mój ulubieniec, który pomógł mi poradzić sobie z naprawdę sporym problemem. Na pewno będę dalej kontynuowała ochładzanie swojego koloru. 



Prezentacja kolekcji lakierów na sezon jesień/zimna 2015 marki Kabos. Oba kolory, które otrzymałam będę często widnieć na moich paznokciach. 



Ostatnio rzadko pojawiały się jakieś poradniki, więc ten był miłą odmianą mimo że większość tych sposobów była wam znana. 



W tym miesiącu to jedyny cień, który widniał na moich powiekach. Uwielbiam jego kolor, wykończenie, dosłownie wszystko. 

24 komentarze:

  1. Piękne kolory lakierów, idealne na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory lakierów bardzo ładne :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nowości ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Cienie mineralne są świetne, mam 3 kolorki, a odcień Nougat jest na mojej liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero je poznaję, ale z chęcią powiększę swoją kolekcję :).

      Usuń
  5. Joanna szampon likwidujacy zolty odcien na wlosach najlepszy!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na 4 roku studiów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie ten cień, podoba mi się ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przepiękny. Nie wiedziałam co dostanę, a tu takie cudeńko.

      Usuń
  8. Chyba wszystkie czytałam;) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.