Przesyłka z NewDress - co tym razem do mnie trafiło?

Po około dwóch tygodniach trafiło do mnie kolejne zamówienie z Chin. Tym razem pochodzi ze sklepu NewDress i mogę napisać, że po raz kolejny jestem miło zaskoczona. 



Pierwszą rzeczą jest czarna koszula z długim rękawem, który można skrócić do 3/4. Wybrałam na szczęście rozmiar L, mimo że standardowo noszę S, ponieważ w innym wypadku nie pomieściłabym się w biuście. Koszula została wykonana z szyfonu i ma satynowe wykończenie, które nie jest nachalne. Posiada prosty krój, dzięki czemu fantastycznie nadaje się do włożenia w spodnie, ale nie tylko. Na biuście posiada dwie kieszonki, a dekolt jest delikatnie asymetryczny, co dodaje jej oryginalności. Mankiety są zapinane na guziczki. Ładnie układa się na cele, na pewno mi się przyda w nowym roku akademickim. 


Link - KLK 


Drugą rzeczą, którą zamówiłam jest średniej wielkości czarna torebeczka wykonana z syntetycznej skóry. Została naprawdę dobrze wykonana. Posiada zapięcie na zatrzask, wzmocnione dwoma zamkami po bokach. Został dołączony do niej pasek na ramie.
Z przodu posiada wytłoczone coś na podobieństwo orderu, dzięki czemu wygląda ona naprawdę wyjątkowo. Z tyłu jest również mała kieszonka zapinana na zamek.
Środek wykonany w ciemno brązowym materialne posiada dwie przegródki, większą oraz mniejszą, do włożenia na przykład telefonu. Dodatkowo została dodana kolejna kieszonka na zamek.
Torebka jest bardzo pojemna. Zmieści spokojnie duże portfele, bo w szerokości ma 24,5 cm w wysokości zaś 21 cm. 



Link - KLIK 


Jak Wam się podobają te rzeczy? Ja jestem bardzo zadowolona.
Będę wdzięczna za kliknięcie w linki mimo wszystko, pomożecie mi w ten sposób i pojawią się kolejne recenzje. Z góry dziękuję i ściskam Was mocno! 

47 komentarzy:

  1. Kliknięte!

    Ciekawa jestem jak ta koszula wygląda na normalnym człowieku - będziesz pokazywała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaże w przyszłym tygodniu, gdyż na razie nie mam warunków, ale w następny środka-czwartek postaram się wrzucić stylizację :).

      Usuń
  2. Ta torebka mi wpadła w oko, ale na stronie wygląda nieco ładniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach sklepów wszystko zawsze wygląda dużo ładniej :D.

      Usuń
  3. Poklikalam Kochana :) Jeżeli chcesz, to też możesz pomóc mi, klikając

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka ciekawa, a co do bluzki to ciężko się wypowiedzieć, bo strasznie wygnieciona jest i traci swój urok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety taki materiał gniotła się od samego dotykania, postaram się lepiej pokazać ją na sobie :).

      Usuń
  5. Kliknięte :)
    Torebka jest świetna, bluzeczkę chętnie zobaczę na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy :), też myślałam nad tą torebeczką :)
    + poklikane
    Zapraszam do mnie na rewanż :)
    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com/2015/08/pierwsza-paczka-od-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe rzeczy zamówiłaś, ja osobiście nigdy z takich chińskich sklepów nic nie zamawiałam. Właśnie przymierzam się do zakupów z dresslink. Po klikane :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajna torebka i ciekawe zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiej mi właśnie brakowało w kolekcji :).

      Usuń
  9. Świetna recenzja... Tak naprawdę jeszcze nie słyszałam o tym sklepie.. ;) Kliknięte, mam nadzieję, że też mogę na to liczyć :)
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/2015/09/be-brave-never-give-up.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chińskie sklepy to już powszechność :D.

      Usuń
  10. Podobną tylko z innego materiału koszulę zamówiłam z H&M zapłaciłam bodajże za nią 35 złotych. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj kosztowała około 4 dolarów bodajże.

      Usuń
  11. Torebka śliczna, poklikałam :)

    http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikałam :)
    Torebka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. torebka wygląda naprawde bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Została wykonana naprawdę dobre i o dziwo nie śmierdzi :D.

      Usuń
  14. Torebka bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie fasony, jak Twojej koszuli, jest piękna. :)) Poklikane jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się do takich przekonałam niedawno. Do pewnych rzeczy trzeba dorosnąć :).

      Usuń
  16. Torebka bardzo mi się podoba. Jestem w szoku,że wcześniej nie obserwowałam Twojego bloga Kochana, przepraszam,nie wiem jak mogło mi to umknąć :( Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tego typu torebki mi się podobają :)
    P.S. Kliknięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebeczka wygląda bardzo uroczo, będzie pasować do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka mi się podoba, a co do torebki to nie lubię złotych akcentów. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna torebka- wlasnie brakuje mik takiej malej czarnej :)
    najważniejsze, ze jesteś zadowolona :)

    oczywiście szczerze klikam i pomagam: 11,13$, 6,50$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie w nowym poście oraz baner Dresslink? :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebka świetna, sama właśnie szukam, koszula również fajna, myślę, że sprawdziłaby się do spodni z podwyższonym stanem ;)
    http://isaeye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie szukam takiej torebki :) Rzucę okiem na stronę sklepu :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.